Supermakler (ePromak) Plus

Data: 2011-12-30 03:06:14
Autor: Marcin
Supermakler (ePromak) Plus
nie wiem czy grupa odnotowała ale w końcu da się już używać w IE 9.x
Supermaklera PKO BP.
wczoraj została udostępniona nowa wersja systemu ePromak Plus.
interfejs został od¶wieżony i chyba zamiast Javy lata to już na
AJAXie.
wygl±da to nieĽle, no i działa w końcu na nowych komputerach.

Marcin

Data: 2011-12-30 14:01:12
Autor: witrak()
Supermakler (ePromak) Plus
Marcin <pl.biznes.banki@comarch.net> wrote on 2011-12-30_12:06
nie wiem czy grupa odnotowała ale w końcu da się już używać w IE 9.x
Supermaklera PKO BP.
wczoraj została udostępniona nowa wersja systemu ePromak Plus.
interfejs został odświeżony i chyba zamiast Javy lata to już na
AJAXie.
wygląda to nieźle, no i działa w końcu na nowych komputerach.

Nie do wiary!
AĹĽ sprawdzÄ™ :-)

witrak()

Supermakler (ePromak) Plus