Data: 2014-05-10 15:26:06 | |
Autor: xxx | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
Podpisałem umowę z mBankiem na konto bankowe wraz z ofertą Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Chciałbym aby wszelkie powiadomienia o nabyciu, umorzeniu czy konwersji jednostek funduszy inwestycyjnych odbywały się drogą mailową, a nie tradycyjną pocztą. Udałem się do biura maklerskiego MBanku w Łodzi, ale nikt nie był mi w stanie pomóc. Udałem się wreszcie do Deutsche Banku i okazało się że muszę wypełnić formularz zmiany danych osobowych osobno dla każdego z wybranych przeze mnie towarzystw funduszy inwestycyjnych, tak aby zmienić sposób powiadamiania o przeprowadzonych transakcjach z listownego na elektroniczny (mailowy). Na infolinii MBanku nikt nie potrafi pomóc w tej sprawie, podobnie jak z punktach szybkiej obsługi MBanku. Chciałbym aby to MBank powiadomił wszystkie Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych które ma w ofercie Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych o zmianie sposobu powiadamiania o przeprowadzonych transakcjach. Jaka placówka MBanku przy pomocy jednego formularza i jednej wizyty pozwoli na zmianę danych osobowych i sposobu powiadamiania o transakcjach w ramach wszystkich funduszy Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych? Uważam iż przesyłanie informacji drogą listowną może prowadzić do naruszenia ochrony danych osobowych i stwarza ryzyko przekazania informacji w niepowołane ręce, dlatego też występuję o możliwość komunikacji drogą elektroniczną z wszystkimi towarzystwami funduszy inwestycyjnych . MBank jako bank zarządzający platformą Funduszy Inwestycyjnych w ramach oferty Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych , powinien mi to umożliwić za pomocą jednego dokumentu a nie odsyłać do każdego Towarzystwa osobno! Jak widać ciężki orzech do zgryzienia mają w mBanku. Napisałem do Mbanku i Rzecznika i czekam na odpowiedź. |
|
Data: 2014-05-10 19:42:23 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
On 2014-05-10, xxx <konsultant121@o2.pl> wrote:
[...] Jaka placówka MBanku przy pomocy jednego formularza i jednej wizyty pozwoli na zmianę danych osobowych i sposobu powiadamiania o transakcjach w ramach wszystkich funduszy Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych? Ale wg Ciebie są jakoś zobligowani prawnie do zaoferowania Ci takiej możliwości? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-05-10 20:57:15 | |
Autor: xxx | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
W dniu 2014-05-10 19:42, Wojciech Bancer pisze:
On 2014-05-10, xxx <konsultant121@o2.pl> wrote:Nie chcę żeby koperty z informacjami o każdej transakcji przynosił mi listonosz! To jest ryzyko, którego sobie nie życzę. Bank jako jednostka oferująca Supermarket Funduszy Inwestycyjnych powinna mieć jasno sprecyzowane umowy z Towarzystwami Funduszy Inwestycyjnych w tej kwestii! |
|
Data: 2014-05-10 12:05:57 | |
Autor: Konfabulator | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
To akurat reguluje ustawa, a nie mBank czy TFI. Więc wypełnianie czegokolwiek nie ma sensu. Nie ma to mocy prawnej. Jest to bubel prawny, który miał być naprawiony hohoho temu.
|
|
Data: 2014-05-10 21:45:16 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
On 2014-05-10, xxx <konsultant121@o2.pl> wrote:
[...] Ale wg Ciebie są jakoś zobligowani prawnie do zaoferowania Ci takiejNie chcę żeby koperty z informacjami o każdej transakcji przynosił mi listonosz! I co z tego że nie chcesz? Czy jest to jakoś sprzeczne z istniejącymi regulacjami? To jest ryzyko, którego sobie nie życzę. Znaczy wydumane? :) Bank jako jednostka oferująca Supermarket Funduszy Inwestycyjnych powinna mieć jasno sprecyzowane umowy z Towarzystwami Funduszy Inwestycyjnych w tej kwestii! No ale niby dlaczego? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-05-10 22:44:19 | |
Autor: xxx | |
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku a ochrona danych poufnych o transakcjach | |
W dniu 2014-05-10 21:45, Wojciech Bancer pisze:
On 2014-05-10, xxx <konsultant121@o2.pl> wrote: Dlatego że bank w tym pośredniczy, a sam nie potrafi wskazać jednostki w ramach swojej organizacji która pomoże rozwiązać ten problem! Musiałem się udać do innego banku- DB, który łaskawie odszukał formularze zmiany danych osobowych w celu zmiany sposobu komunikowania z listownego na elektroniczny. Chore to jest. |
|