Supermoto 125

Data: 2014-05-13 14:21:20
Autor: Shaadow
Supermoto 125
Otóż mam takie pytanie. Czy jest jakieś supermoto 125 które można kupić do 3500 tyś zł?

Data: 2014-05-13 19:18:06
Autor: Baczek
Supermoto 125
W dniu 2014-05-13 16:21, Shaadow pisze:
Otóż mam takie pytanie. Czy jest jakieś supermoto 125 które można kupić
do 3500 tyś zł?

Dysponując taką kwotą, kupisz każde moto, supermoto, hipermoto i co tam sobie wymarzysz.

Data: 2014-05-13 20:47:23
Autor: Andrzej Lawa
Supermoto 125
W dniu 13.05.2014 19:18, Baczek pisze:
[...]

No, nie do końca... Kupić może kupi ale do Polski nie sprowadzi, bo dojdzie transport, cło i VAT:

http://www.bornrich.com/jack-armstrong-s-1-million-cosmic-starship-harley-davidson.html

;)

Supermoto 125