Supermoto wystawianie nogi

Data: 2009-04-29 12:14:28
Autor: de Fresz
Supermoto wystawianie nogi
On 2009-04-29 11:21:43 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

Czy ktos moglby mi wyjasnic po co w supermoto podpiera sie noga w
zakretach? Nie wygodniej przejechac zakret w 'normalny' sposob?

Normalnie to nie jest podpieranie, ale o tym już napisali koledzy. Gdzieniegdzie widuje się gości jadących szurając butem po asfalcie, ale to nie jest za zdrowe.
A ja już jest sytuacja, że trzeba się podeprzeć, to alternatywą dla niej jest elegancki szlifik na boku.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-04-29 13:33:56
Autor: OGONek~
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:gt99a4$2ro$1inews.gazeta.pl...
On 2009-04-29 11:21:43 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

[...]

No zwłaszcza jak nim zahaczy o podkłady kolejowe :P

--
OGONek~

Supermoto wystawianie nogi