Superszmaja.

Data: 2010-02-02 18:51:59
Autor: cirrus
Superszmaja.
# SLD zamierza mocnym internetowym uderzeniem pomóc swojemu kandydatowi na prezydenta. Działacze wykupili już domenę superszmaja.pl. Jerzy Szmajdziński wcieli się na niej w rolę Supermana. Będzie też na oczach widzów gotował obiad.
Jak dowiaduje się TOK FM, na tak nietypow± kampanię namówili Jerzego Szmajdzińskiego młodzi działacze SLD. - W ten sposób pokażemy drugie, takie prywatne oblicze naszego kandydata - zapowiada Łukasz Naczas, kierownik biura medialnego Sojuszu i jeden z pomysłodawców akcji. - Nie chcieli¶my tego zrobić w sztampowy sposób. Dlatego my, przedstawimy go jako takiego naszego SLD-owskiego Supermana, który wiele potrafi - dodaje.
W skrócie młodzi działacze nazywaj± już Szmajdzińskiego "Superszmaj±". Choć samemu kandydatowi do końca ta nazwa się nie podoba. - To wersja robocza. Ja wolę jak będ± mnie nazywać tylko "Szmaja" - mówi nam Jerzy Szmajdziński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hml62
Czekamy na superkaczora i najlepiej niech zademonstruje swoje zdolno¶ci wokalne.

--
stevep

Data: 2010-02-02 19:08:03
Autor: abc
Superszmaja.
Szmaja, Miro.... itp.

O tempora! o mores!

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-02-02 19:10:53
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-02 18:51, cirrus pisze:
  Jerzy Szmajdziński
wcieli się na niej w rolę Supermana. Będzie też na oczach widzów gotował
obiad.

Niech lepiej pokaże jak wyci±gał z kieszeni i wręczał Rumsfeldowi "Order Orła Białego".

Data: 2010-02-02 20:08:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Superszmaja.
Niech lepiej pokaże jak wyci±gał z kieszeni i wręczał Rumsfeldowi "Order
Orła Białego".

Krytykujesz porz±dnego towaaasza ??
Toż towaaasz cze się w piekle denerwuje ...

Data: 2010-02-02 20:52:51
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-02 20:08, Jerzy Tabortowski pisze:
Niech lepiej pokaże jak wyci±gał z kieszeni i wręczał Rumsfeldowi "Order
Orła Białego".

Krytykujesz porz±dnego towaaasza ??
Toż towaaasz cze się w piekle denerwuje ...

Przeci±ż nawet  po jego obliczu widać  że on nie nasz.

Data: 2010-02-02 21:31:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Superszmaja.
Przeci±ż nawet po jego obliczu widać że on nie nasz.

Wasz, wasz, ma oblicze kałmuka.

Data: 2010-02-02 22:12:20
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-02 21:31, Jerzy Tabortowski pisze:
Przeci±ż nawet po jego obliczu widać że on nie nasz.

Wasz, wasz, ma oblicze kałmuka.

Owszem ma takie, ale takie jakie¶ nieszczere. Wyglada na faceta zepsutego do szpiku ko¶ci.

Data: 2010-02-02 20:17:28
Autor: *.he®sk.*
Superszmaja.
On Tue, 2 Feb 2010 18:51:59 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# SLD zamierza mocnym internetowym uderzeniem pomóc swojemu kandydatowi na prezydenta. Dzia?acze wykupili ju? domen? superszmaja.pl. Jerzy Szmajdzi?ski wcieli si? na niej w rol? Supermana. B?dzie te? na oczach widzów gotowa? obiad. [...]

 szkoda ze nie skoczy na leb z wiezowca albo nie zatrzyma
 pociagu z weglem.

--

 HeSk

Data: 2010-02-02 20:55:47
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-02 20:17, *.he®sk.* pisze:
On Tue, 2 Feb 2010 18:51:59 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net>  wrote:

# SLD zamierza mocnym internetowym uderzeniem pomĂłc swojemu kandydatowi na
prezydenta. Dzia?acze wykupili ju? domen? superszmaja.pl. Jerzy Szmajdzi?ski
wcieli si? na niej w rol? Supermana. B?dzie te? na oczach widzĂłw gotowa?
obiad. [...]

  szkoda ze nie skoczy na leb z wiezowca albo nie zatrzyma
  pociagu z weglem.

Albo przez jedną noc nie załozy internetu dla wszystkich.

Data: 2010-02-03 11:06:46
Autor: :he®sk:
Superszmaja.
On Tue, 02 Feb 2010 20:55:47 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   szkoda ze nie skoczy na leb z wiezowca albo nie zatrzyma
>   pociagu z weglem.
Albo przez jedn± noc nie załozy internetu dla wszystkich.

 ty zaloz. wybiora cie na prezydenta.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:25:52
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-03 11:06, ":he®sk:" pisze:
[...]

  A kto powiedziaĹ‚ ĹĽe ja chcÄ™ zostać prezydentem?

Data: 2010-02-03 11:58:20
Autor: :he®sk:
Superszmaja.
On Wed, 03 Feb 2010 11:25:52 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   ty zaloz. wybiora cie na prezydenta.
  A kto powiedział że ja chcę zostać prezydentem?

 nie chcesz? no to nici z internetu dla mas robotniczo-chlopskich
 i ineteligencji niepracjacej miast i wsi. zagotuje cie jeszcze  nie jeden raz ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 22:25:29
Autor: Jadrys
Superszmaja.
W dniu 2010-02-03 11:58, ":he®sk:" pisze:
[...]

Nie, myślę że po prostu są lepsi ode mnie do rządzenia. ja nawet swojej firmy nie potrafiłem utrzymać przez dłuższy okres. Po prostu nie jestem stworzony do wydawania poleceń.. I przyjmowania ich też, żeby była pełna jasność.

Data: 2010-02-02 20:44:44
Autor: Slawek SWP
Superszmaja.
Użytkownik cirrus napisał:
# SLD zamierza mocnym internetowym uderzeniem pomóc swojemu kandydatowi na
[...]

No wła¶nie tak mi się kojarzyło :P
http://pl.wiktionary.org/wiki/szmaja

--
Sławek SWP
Ż±dam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawd± po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Superszmaja.