Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika

Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika

Data: 2011-12-10 09:19:49
Autor: Sta$
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?) bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac? Bo teraz osiagnalem kres.

--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500

Data: 2011-12-10 01:30:02
Autor: Michal Demczuk
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
On 10 Gru, 09:19, "Sta$" <skag...@op.pl> wrote:
Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.


Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)

Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm

Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies
konkretne
pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon
znajdziesz
na mojej stronie.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-12-10 17:17:10
Autor: Sta$
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)

BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia

Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm

Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;)


--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500

Data: 2011-12-10 10:23:20
Autor: Kuczu
Supertrapp w DR350 i strojenie ga�nika
W dniu 2011-12-10 09:19, Sta$ pisze:
Witam
Zamocowa�em ca�y uk�ad Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.


Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

http://www.dynojet.com/pdf/3137.pdf

--
Kuczu
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-12-10 16:59:47
Autor: Sta$
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

Są blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zakładowych garażu. Chyba oprocz blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela hamujac silnikiem :] Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.

--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500

Data: 2011-12-10 18:25:01
Autor: Kuczu
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
W dniu 2011-12-10 16:59, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

S� blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zak�adowych gara�u. Chyba oprocz
blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
hamujac silnikiem :]

A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.

Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.

Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-12-11 17:09:37
Autor: Sta$
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.

Dekiel jest, nawet jakies sygnatury sa, ale sprawdze we wtorek jak bede w pracy.

Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.

Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna atrapa... ;)

--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500

Data: 2011-12-11 11:17:26
Autor: doktorski
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 17:09:37 UTC+1 użytkownik Sta$ napisał:

Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna atrapa... ;)
Ale wlasnie o to chodzi - co z tego ze po uwolnieniu wydechu zwiekszyles predkosc oprozniania cylindra a tym samym napelniania swiezym ladunkiem (na ile pozwala stockowa glowica/rozrzad) skoro brakuje paliwa i na srednich/wyzszych silnik nie jedzie? Wez pierwsza lepsza szerokopasmowa sonde lambda i wszystko bedzie jasne.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-12-13 19:07:51
Autor: Sta$
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/DR350#5685670307498558994

Z tego co widac ma 4 płytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to oznacza, ale moze mi pomozecie

--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500

Data: 2011-12-13 20:44:08
Autor: Kuczu
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
W dniu 2011-12-13 19:07, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/DR350#5685670307498558994

Z tego co widac ma 4 p�ytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
oznacza, ale moze mi pomozecie


http://www.supertrapp.com/resource/faqs.asp#9

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona