Data: 2011-12-10 09:19:49 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | |
Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?) bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac? Bo teraz osiagnalem kres. -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-12-10 01:30:02 | |
Autor: Michal Demczuk | |
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | |
On 10 Gru, 09:19, "Sta$" <skag...@op.pl> wrote:
Witam Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy CV). Z podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo podniesienie iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :) Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo wręcz wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu: http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies konkretne pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon znajdziesz na mojej stronie. -- Pozdr.. Michał Demczuk www.demczuk.pl Dealer: Husqvarna, Kymco |
|
Data: 2011-12-10 17:17:10 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | |
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czyCV). Z podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo podniesienie iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :) BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albowręcz wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu: http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;) -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-12-10 10:23:20 | |
Autor: Kuczu | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga�nika | |
W dniu 2011-12-10 09:19, Sta$ pisze:
Witam Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie. http://www.dynojet.com/pdf/3137.pdf -- Kuczu Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-12-10 16:59:47 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie. Są blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zakładowych garażu. Chyba oprocz blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela hamujac silnikiem :] Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia. -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-12-10 18:25:01 | |
Autor: Kuczu | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
W dniu 2011-12-10 16:59, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika. Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia. Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-12-11 17:09:37 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika. Dekiel jest, nawet jakies sygnatury sa, ale sprawdze we wtorek jak bede w pracy. Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla. Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna atrapa... ;) -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-12-11 11:17:26 | |
Autor: doktorski | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 17:09:37 UTC+1 użytkownik Sta$ napisał:
Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna atrapa... ;)Ale wlasnie o to chodzi - co z tego ze po uwolnieniu wydechu zwiekszyles predkosc oprozniania cylindra a tym samym napelniania swiezym ladunkiem (na ile pozwala stockowa glowica/rozrzad) skoro brakuje paliwa i na srednich/wyzszych silnik nie jedzie? Wez pierwsza lepsza szerokopasmowa sonde lambda i wszystko bedzie jasne. pzdr, dr 14/525/400 |
|
Data: 2011-12-13 19:07:51 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie. https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/DR350#5685670307498558994 Z tego co widac ma 4 płytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to oznacza, ale moze mi pomozecie -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-12-13 20:44:08 | |
Autor: Kuczu | |
Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | |
W dniu 2011-12-13 19:07, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem http://www.supertrapp.com/resource/faqs.asp#9 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|