Data: 2011-12-10 01:30:02 | |
Autor: Michal Demczuk | |
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | |
On 10 Gru, 09:19, "Sta$" <skag...@op.pl> wrote:
Witam Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy CV). Z podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo podniesienie iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :) Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo wręcz wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu: http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies konkretne pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon znajdziesz na mojej stronie. -- Pozdr.. Michał Demczuk www.demczuk.pl Dealer: Husqvarna, Kymco |
|
Data: 2011-12-10 17:17:10 | |
Autor: Sta$ | |
Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | |
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czyCV). Z podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo podniesienie iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :) BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albowręcz wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu: http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;) -- PozDR Sta$ Tatowa SR500 |
|