Suplement o składzie niezgodnym z etykieta

Data: 2011-12-16 14:44:42
Autor: Adramelech
Suplement o składzie niezgodnym z etykieta
Witam

Zakupiłem jakies 2 miesi±ce temu, w sklepie internetowym(który był w momencie zakupu jednem z dwóch dystrybutorów)suplement diety - konkretnie odżywkę białkow±. Odżywke już zjadłem.
Dystrybutor (nie sklep) opublikował teraz wyniki badań z których wynika że odzywka ta miała zaniżon± ilo¶ć białka w stosunku do tego co było na etykiecie. Zaproponował rekompensate w postaci innych suplementów, ale o niższej warto¶ć niż kupione przez mnie(ale już zjedzone).
Czy mogę domagać się rekompensaty od sklepu w którym dokonałem zakupu a który był w tym czasie także dystrybutorem tego produktu?
Co mogę zrobić w sytuacji gdy zaproponowana rekompensata nie satysfakcjonuje mnie?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2011-12-16 14:54:58
Autor: to
Suplement o składzie niezgodnym z etykieta
begin Adramelech
Zakupiłem jakies 2 miesiące temu, w sklepie internetowym(który był w
momencie zakupu jednem z dwĂłch dystrybutorĂłw)suplement diety -
konkretnie odżywkę białkową. Odżywke już zjadłem.
Dystrybutor (nie sklep) opublikował teraz wyniki badań z których wynika
że odzywka ta miała zaniżoną ilość białka w stosunku do tego co było na
etykiecie. Zaproponował rekompensate w postaci innych suplementów, ale o
niższej wartość niż kupione przez mnie(ale już zjedzone). Czy mogę
domagać się rekompensaty od sklepu w którym dokonałem zakupu a który był
w tym czasie także dystrybutorem tego produktu? Co mogę zrobić w
sytuacji gdy zaproponowana rekompensata nie satysfakcjonuje mnie?

Proponuję zacząć od:
http://www.youtube.com/watch?v=NabrHFonyXs

Suplement o składzie niezgodnym z etykieta