Suplement o sk砤dzie niezgodnym z etykieta

Data: 2011-12-16 14:54:58
Autor: to
Suplement o sk砤dzie niezgodnym z etykieta
begin Adramelech
Zakupi艂em jakies 2 miesi膮ce temu, w sklepie internetowym(kt贸ry by艂 w
momencie zakupu jednem z dw贸ch dystrybutor贸w)suplement diety -
konkretnie od偶ywk臋 bia艂kow膮. Od偶ywke ju偶 zjad艂em.
Dystrybutor (nie sklep) opublikowa艂 teraz wyniki bada艅 z kt贸rych wynika
偶e odzywka ta mia艂a zani偶on膮 ilo艣膰 bia艂ka w stosunku do tego co by艂o na
etykiecie. Zaproponowa艂 rekompensate w postaci innych suplement贸w, ale o
ni偶szej warto艣膰 ni偶 kupione przez mnie(ale ju偶 zjedzone). Czy mog臋
domaga膰 si臋 rekompensaty od sklepu w kt贸rym dokona艂em zakupu a kt贸ry by艂
w tym czasie tak偶e dystrybutorem tego produktu? Co mog臋 zrobi膰 w
sytuacji gdy zaproponowana rekompensata nie satysfakcjonuje mnie?

Proponuj臋 zacz膮膰 od:
http://www.youtube.com/watch?v=NabrHFonyXs

Suplement o sk砤dzie niezgodnym z etykieta