Suport

Data: 2010-07-19 09:22:26
Autor: daniel
Suport
Witam..

Mam pytanie jaki dobry suport do rowera trekingowego w cenie do 100 zł
Nie mam wiedzy na ten temat i jestem tu nowy:) Wiec proszę o pomoc i
rade.
Dziękuje i pozdrawiam
 Daniel

Data: 2010-07-19 21:25:06
Autor: Titus Atomicus
Suport
In article <76b1b7f5-660d-46ce-a503-404d0c1366ed@s9g2000yqd.googlegroups.com>,
 daniel <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

Witam..

Mam pytanie jaki dobry suport do rowera trekingowego w cenie do 100 zł
Nie mam wiedzy na ten temat i jestem tu nowy:) Wiec proszę o pomoc i
rade.
Kinex

TA

Data: 2010-07-19 23:34:35
Autor: ToMasz
Suport
daniel pisze:
[...]

ale w sensie łożysk+ oś czy korb+ zębatki? Bo jak łożysk+oś, to
zakładając ze jeździsz rekreacyjnie, to każdy komplet z łożyskami
maszynowymi za +30zł bedzie dobry. żeby nie szukać daleko shimano
sprzedaje takie o symbolu BB cośtam długość osi od 110 do 130mm.

ToMasz

Data: 2010-07-20 12:59:04
Autor: daniel
Suport
On 19 Lip, 23:34, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
daniel pisze:> Witam..

> [...]

maszynowymi za +30zł bedzie dobry. żeby nie szukać daleko shimano
sprzedaje takie o symbolu BB cośtam długość osi od 110 do 130mm.

łożysk+ oś

Daniel.

Data: 2010-07-20 00:25:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Suport
daniel bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Mam pytanie jaki dobry suport do rowera trekingowego w cenie do 100 zł
Nie mam wiedzy na ten temat i jestem tu nowy:) Wiec proszę o pomoc i
rade.

Suportów jest kilka rodzajów. Ja na przykład polecam Shimanowski dołączony
do korby Deore LX (zewnętrzny).
Napisz jaką masz korbę, to ułatwi nam zadanie.

Data: 2010-07-20 11:17:12
Autor: daniel
Suport

--
Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Witam.
 Korby "sr suntour" standartowe korby w rowerze autor stratos  sx.

Czyli wystarczy ze będziena łożyskach maszynowych i bedzie ok, nie ma
co przepłacać?

 Dzięki.
Daniel.

Data: 2010-07-20 18:24:46
Autor: Jan Srzednicki
Suport
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Korby "sr suntour" standartowe korby w rowerze autor stratos  sx.

Czyli wystarczy ze będziena łożyskach maszynowych i bedzie ok, nie ma

Raczej nie ma, ale uważaj na rozmiar. Te Suntourowe korby wymagają dość
wąskiego suportu.

Data: 2010-07-20 13:56:35
Autor: Titus Atomicus
Suport

daniel bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić): > Mam pytanie jaki dobry suport do rowera trekingowego w cenie do 100 zł

Co to jest suport zewnetrzny?

TA

Data: 2010-07-20 16:12:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]