Suport

Data: 2010-07-19 23:34:35
Autor: ToMasz
Suport
daniel pisze:
Witam..

Mam pytanie jaki dobry suport do rowera trekingowego w cenie do 100 zł
Nie mam wiedzy na ten temat i jestem tu nowy:) Wiec proszę o pomoc i
rade.
Dziękuje i pozdrawiam
 Daniel
ale w sensie łożysk+ oś czy korb+ zębatki? Bo jak łożysk+oś, to
zakładając ze jeździsz rekreacyjnie, to każdy komplet z łożyskami
maszynowymi za +30zł bedzie dobry. żeby nie szukać daleko shimano
sprzedaje takie o symbolu BB cośtam długość osi od 110 do 130mm.

ToMasz

Data: 2010-07-20 12:59:04
Autor: daniel
Suport
On 19 Lip, 23:34, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]

maszynowymi za +30zł bedzie dobry. żeby nie szukać daleko shimano
sprzedaje takie o symbolu BB cośtam długość osi od 110 do 130mm.

łożysk+ oś

Daniel.

Suport