Suport

Data: 2014-07-27 19:28:00
Autor: Wojciech
Suport
W dniu 27.07.2014 o 14:52, Jacek Maciejewski pisze:
Cześć
Do tej pory sporo (dziesiątki tys. km) jeździłem rowerem z tradycyjnym
suportem, takim z miskami wciskanymi w rurę, kulkami i osią z wewnętrznymi
bieżniami dla kulek, i z końcówkami na kwadrat. To rozwiązanie ma wady a
największe to luzy już po paruset km i żywotność nie większa niż 5-10 tys.
km.
5 tysięcy km. ?????????
Ja łamałem oś tak po 1,2 - 1,5 kkm. Systematycznie kilka razy. W końcu dokładnie wiedziałem kiedy nastąpi Ten Dzień;)
Ze względu na suport wymieniłem ramę, co i Tobie radzę zrobić.

Suport