Suport Accent BB-EX1/2 a szerokość

Data: 2016-06-04 09:12:07
Autor: Piotr aka dracorp
Suport Accent BB-EX1/2 a szerokość
Witam
Jakiś czas temu kupiłem suport Accent BB-EX2 który leżał w pudełku do wczoraj, do wymiany.
Po zdjęciu tulejki redukcyjnej suport wkręciłem do mufy i założyłem korbę Shimano. Część łożyskowa jest szersza od BB-EX Pro lub innego Shimano więc obeszło się bez podkładek. Jednakże nie udało mi się przymocować drugiego ramienia korby. Zapadka zabezpieczająca nie wchodziła w dziurkę.

No i teraz się zastanawiam czy to wina EX2 który jest do Truativa czy też z jakiś powodów EX1/2 tak ma. Jeśli tak to dlaczego? Czy jest po prostu pod węższe mufy?

--
piecia aka dracorp

Suport Accent BB-EX1/2 a szerokość