Suport ISO 110 gdzie?

Data: 2010-07-23 20:35:41
Autor: Piotr Kleban
Suport ISO 110 gdzie?
Witam
Szukam suportu 110 mm angielski, z kwadratem ISO wysyłkowo. W stacjonarnych sklepach nic nie wiedzą, sezon w trakcie a tu taki problem. Kupiłem korby Miche team 2 do mojej szosówki no i nigdzie nie mogę suportu z kwadratem iso dostać, wszędzie są JIS. Na tych ostatnich korba osiada za płytko.
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-07-24 08:17:19
Autor: kml
Suport ISO 110 gdzie?

Użytkownik "Piotr Kleban" <piotrkleban@beztegogmail.com> napisał w wiadomości news:4c49e102$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ostatnio kupowałem suport na kwadrat to pewnego roweru i o zgrozo - suporty nie są teraz opisane! Przynajmniej te tanie - zero informacji czy ISO czy JIS :/

kml
http://www.endurorider.pl Beskidy na rowerze.

Suport ISO 110 gdzie?