Suport ITAL włoch 107mm, gdzie dostanę..?

Data: 2010-08-16 01:09:37
Autor: newman
Suport ITAL włoch 107mm, gdzie dostanę..?
Witam!

Ktoś mi poleci jakiś sklep internetowy, gdzie dostanę suport ITAL
długość 107mm, kwadrat.  ...?
Najlepiej gdyby to był sklep w naszym ojczystym kraju :-)

Pozdr.!
Marcin

Data: 2010-08-16 11:04:15
Autor: Jan Cytawa
newman napisał:

Ktoś mi poleci jakiś sklep internetowy, gdzie dostanę suport ITAL
długość 107mm, kwadrat.  ...?
Najlepiej gdyby to był sklep w naszym ojczystym kraju :-)

Bez problemu mozna dostac wloskie suporty o dlugosciach wiekszych jak
rownież BESY o dlugosci 107 czy 110. Wiele z nich daje sie zamieniac.
Np. slowackie Kinexy czy jakieś, które teraz można kupić za ponad 20 zł.
W razie czego zamiast 107 mozesz smialo dac 110. To tylko 1.5 mm róznicy
w linii lancucha czyli w normie.

Jan Cytawa

Data: 2010-08-16 12:06:18
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 16-08-2010 o 11:04:15 Jan Cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl>  napisał(a):

newman napisał:

[...]

bez problemu? czyli gdzie, bo ja tez juz szukam jakis czas i szukam dalej.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-08-16 12:24:33
Autor: Fabian
W dniu 16.08.2010 12:06, Leszek \"QSi\" Pasoń pisze:
bez problemu? czyli gdzie, bo ja tez juz szukam jakis czas i szukam dalej.

Ja ustawiłem sobie wyszukiwanie + info na maila na allegro i czekałem aż
się pojawi i kupiłem. Ale stosunkowo rzadko występuje. Ja kupiłem na tej
aukcji
http://allegro.pl/item1165010169_suport_shimano_bb_un54_70_110mm_ita_kwadrat.html

ale chyba od tego czasu na allegro nie pojawił się znowu.

Fabian.

Data: 2010-08-16 03:34:57
Autor: newman
Suport ITAL włoch 107mm, gdzie dostanę..?
110mm w zasadzie dość łatwo kupić, np:
http://allegro.pl/item1190523450_wklad_suportu_f_kinex_kwadrat_miski_alu_ital.html

Trudniej 107.

Data: 2010-08-17 09:39:10
Autor: Jan Cytawa
Leszek \QSi\ Pasoń napisał:

bez problemu? czyli gdzie, bo ja tez juz szukam jakis czas i szukam dalej.

W Lublinie. Np. w najbardziej popularnym sklepie rowerowym na Podzamczu

Jan Cytawa

Suport ITAL włoch 107mm, gdzie dostanę..?