Suport firmy Kinex?

Data: 2012-05-24 08:29:30
Autor: greqq
Suport firmy Kinex?
Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?
(firma bodajże słoweńska)
A interesuje mnie suport o długości 115,5mm i szerokość mufy 68 mm
wersja angielska.

Jakby ktoś wiedział proszę o info.

Pozdrawiam
Grzegorz

Data: 2012-05-24 17:51:09
Autor: Titus Atomicus
Suport firmy Kinex?
In article <0c653ecc-9f2d-4c6b-9f6c-d9b99743740a@d6g2000vbe.googlegroups.com>,
 greqq <greqq@o2.pl> wrote:

Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?
(firma bodajże słoweńska)
Raczej czeska...

Jakby ktoś wiedział proszę o info.

Chyba mieli w Cyklopie na Nowowiejskiej, ale przylaczam sie do pytania...

--
TA

Data: 2012-05-24 20:38:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Suport firmy Kinex?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 24 May 2012 17:51:09 +0200,
pl.rec.rowery:
 greqq <greqq@o2.pl> wrote:

Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?
(firma bodajże słoweńska)
Raczej czeska...

TA wypowiada się w temacie, o którym nie ma pojęcia, czy nie odróżnia Czech
od Słowacji?

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-24 22:43:19
Autor: rmikke
Suport firmy Kinex?
pl.rec.rowery: > In article > <0c653ecc-9f2d-4c6b-9f6c-d9b99743740a@d6g2000vbe.googlegroups.com>,
> Raczej czeska...

TA wypowiada się w temacie, o którym nie ma pojęcia, czy nie odróżnia Czech
od Słowacji?

Erm... Słowenii, jeśli już.

Data: 2012-05-25 09:21:37
Autor: cytawa
Suport firmy Kinex?
rmikke pisze:

TA wypowiada się w temacie, o którym nie ma pojęcia, czy nie odróżnia Czech
od Słowacji?

Erm... Słowenii, jeśli już.

Jednak Slowacji

Data: 2012-05-25 11:23:51
Autor: Titus Atomicus
Suport firmy Kinex?
In article <jpnbtr$k7j$1@inews.gazeta.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

rmikke pisze:

> Erm... Słowenii, jeśli już.

Jednak Slowacji

Jednak Czech.
www.kinex.cz

--
TA

Data: 2012-05-25 11:35:33
Autor: Titus Atomicus
Suport firmy Kinex?
In article <Titus_Atomicus-BD8424.11235125052012@node2.news.atman.pl>,

In article <jpnbtr$k7j$1@inews.gazeta.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Jednak Czech.
www.kinex.cz
www.kinex.sk
Hm wyglada na to, ze firma byla czechoslowacka. A po podziale tez sie podzielila, bo to sa chuba dwie firmy o takiej samej nazwie i asortyment firmy slowackiej odbiega od czeskiej. Lozyska etc produkuja zdaje sie na Slowacji.
EOT
--
TA

Data: 2012-06-03 18:10:56
Autor: Titus Atomicus
Suport firmy Kinex?
In article <Titus_Atomicus-B42517.17510924052012@news.icm.edu.pl>,

 greqq <greqq@o2.pl> wrote:

> Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?

> Jakby ktoś wiedział proszę o info.
> Chyba mieli w Cyklopie na Nowowiejskiej, ale przylaczam sie do pytania...

To jak?
Nikt nic nie wie?
--
TA

Data: 2012-05-24 20:54:34
Autor: ToMasz
Suport firmy Kinex?
W dniu 24.05.2012 17:29, greqq pisze:
Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?
(firma bodajże słoweńska)
A interesuje mnie suport o długości 115,5mm i szerokość mufy 68 mm
wersja angielska.
suport to kawałki aluminum, albo plastiku. łożyska - niemam pojęcia, ale napewno nie jakies z górnej półki. może zastanów się, i kup wkład suportu w najbliższym sklepie? Jak już masz jakiś to może same łożyska wymień, a wtedy możesz "zaszaleć" i nabyć jakies lepsze :)

ToMasz

Data: 2012-05-25 06:31:38
Autor: PeJot
Suport firmy Kinex?
W dniu 2012-05-24 17:29, greqq pisze:
Witam, wiecie gdzie w stolicy można kupić suporty firmy Kinex?
(firma bodajże słoweńska)
A interesuje mnie suport o długości 115,5mm i szerokość mufy 68 mm
wersja angielska.

Nie musi być Kinex, podejdzie każdy "anglik" 115-116 mm.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Suport firmy Kinex?