Suport włoski odwrotnie?

Data: 2010-09-29 15:13:15
Autor: Pawel Ratajczak
Suport włoski odwrotnie?
W dniu 2010-09-29 14:46, Fabian pisze:
Czy są jakieś przeciwwskazania aby zamontować suport włoski odwrotnie -
przekręcony o 180 stopni?

W moim startym góralu miałem właśnie tzw. wlocha, który był strasznie
wyjechany, długość ośki 131 czy jakoś tak. Jak przy składaniu raz
pomyliłem strony ośki to potem miałem kłopoty z założeniem korby z
blatami, aczkolwiek myślę, że to będzie zależało od modelu. Oczywiście
piszÄ™ o supporcie klasycznym.
BTW po bardzo długich poszukiwaniach udało mi się dostać support w
kompakcie i jakoÅ› lepiej to wszystko chodzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-09-29 08:15:57
Autor: MarcinB
Suport w³oski odwrotnie?
Mam w OK odwrocony i nie ma problemu,
ale moze to nie wystarczyc. Przekoszenie
likwidujesz podkladkami na piascie, przelozeniem
suportu, a przesuniecie kola wewnatrz tylnych
widelek przepleceniem kola.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-09-29 19:03:32
Autor: Fabian
Suport włoski odwrotnie?
W dniu 29.09.2010 17:15, MarcinB pisze:
Mam w OK odwrocony i nie ma problemu,
ale moze to nie wystarczyc. Przekoszenie
likwidujesz podkladkami na piascie, przelozeniem
suportu, a przesuniecie kola wewnatrz tylnych
widelek przepleceniem kola.

Można też zawsze kupić inny suport ;)

Fabian.

Suport włoski odwrotnie?