Support do flejma Ipoo vs HTC

Data: 2009-03-03 14:26:58
Autor: Jan Strybyszewski
Support do flejma Ipoo vs HTC
http://telepolis.pl/news.php?id=14136

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

Data: 2009-03-03 14:30:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gojb71$72q$1inews.gazeta.pl...
http://telepolis.pl/news.php?id=14136

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

No marketing wlasnie - czyli jak sprzedac kiepski telefon drogo i w duzej ilosci :-)

Jobsowi gratulujemy.

J.

Data: 2009-03-03 14:49:37
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Drogo, kiepski ?  Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

J.

Data: 2009-03-04 08:48:12
Autor: J.F.
On Tue, 03 Mar 2009 14:49:37 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]

Drogo, kiepski ?

Wady byly juz wielokrotnie wymieniane i musisz przyznac ze jest ich
troche.

Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

No wiesz, byly czasy gdy do wyboru bylo jedynie:
-Symbian,
-WM,
-nie miec "smartphona"

I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ? J.

Data: 2009-03-04 08:11:50
Autor: Sergiusz Rozanski
J.F. pisze:
[...]

Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
nie uważasz? A zalet też jest trochę.

[...]

A ile Ty masz lat że takie głupoty piszesz? A np o treo 270 to kiedykolwiek
słyszałeś?

I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ?

Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-04 08:13:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Mar 2009 08:11:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
nie uważasz? A zalet też jest trochę.

Dla 87% gospodyń z gdańska najważniejsze było, że jest przecudnej urody
oraz tabun ziewnikarzy w środkach masowego rażenia zgodnie twierdził, że to
przełomowe epokowe wydarzenie. Co prawda ziewnikarze nie napisali, że w
marketingu, ale za to im nie już płacono.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-04 09:37:14
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 04.03.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Waldek, ale Ty już nie pisz o prawdzie, bo znowu wyjdzie że Twoja to ta
trzecia.

Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-04 10:32:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Mar 2009 09:37:14 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

True. Ale nie wystarczy zapakować prostą Nokię z symbianem w przecudnej
urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę
objawioną.

Data: 2009-03-05 07:07:51
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

System operacyjny w Ipoo nawet u MS jest uzwany za lepszy bo siedzi tam normany unixowy Max OS, a to oznacza synergie i latwosc programowania dla developerow WIN CE nie jest zgodny ni czorta z niczym.

Data: 2009-03-25 00:26:32
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <19gp3hhy1uo8k.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

> [...]

urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę

Ale problemem, dla ciebie, jest to, ze w iPhonie nie ma w srodku prostej Nokii z symbianem. Albo innego WM.

TA

Data: 2009-03-05 07:06:16
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak oczywiscie Jobs kazdemu doplaca a Bill to jest chodzaca kultura merketingu a te FUDy ktore tu siejesz to pewnie za darmo ?

Zreszta Waldus czemu zmieniles na E71 :)  jak WM taki cudowny.

Telefony z WM to fajne telefony do grzebania a nie do uzywanie.
Dawid na pmtgz fajnie to podsumowal

Data: 2009-03-05 09:36:48
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC

Telefony z WM to fajne telefony do grzebania a nie do uzywanie.

Dziwne, ja używam, nie grzebie już w drugim czyli jakiś 4-5 rok

Data: 2009-03-04 16:37:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrngqsddd.22b.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

Wady ma.

Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
I chyba nawet niz Symbiana.

J.

Data: 2009-03-25 00:28:09
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <gom786$3r2$1@news.onet.pl>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

Wady ma.

Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.

Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

TA

Data: 2009-03-25 09:46:34
Autor: J.F.
> [...]
Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
I chyba nawet niz Symbiana.

Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

IMO nie - bo zauwaz ze tego produktu MS jakos nachalnie nie reklamuje,
a i konkurencja jest.

No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

J.

Data: 2009-03-26 03:14:06
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <3orjs49h3krcqbmotid6srjfv9rffu3mu7@4ax.com>,

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

a i konkurencja jest.

No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

E, mam na mysli 'swiadomosc marki'. Ludzie wierza, ze jak cos ma nalepke M$ to jest cool. Podobnie jak, ze Nokie to najlepsze telefony, i takie tam...

TA

Data: 2009-03-05 07:04:39
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Znam dwie BT i MMS obie softwareowe pierwsza zalatwiona druga za chwile.
Reszta wad to wydumane szczegolnie ten brak Automapy :)

[...]

Jak bylo do zjedzenia zepsute ziemniaki albo slepsnialy ryz to nawet niektorzy wybierali zepsuty ryz i otwierali okna zeby wywietrzyc smrod :)

J.

Data: 2009-03-03 15:35:33
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC
Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

Ale co ma jedno do drugiego, sprzedaje się bo klientem docelowym są tacy, a nie inni ludzie. Wszędzie gdzie pojawiał się iP w prasie czy opiniach potencjalnych kupców i tych którzy go już mieli 9/10 traktowało go jako przedmiot na pokaz, świecidełko dla kobiety, gadget dla mężczyzny.. Gdzieś nawet czytałem, że byli tacy co mieli po dw iP po to żeby je wyłożyć na stolik bo taki był trend i jak miałeś iP to byłeś gość. /nie mówiąc o 2 iP/

Data: 2009-03-03 22:33:39
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Tak oczywisciem rozumiem ze zazdroscisz twoj HTC za 3kzl nie budzi spojrzen zazdrosci hehehheeh

Data: 2009-03-04 09:07:24
Autor: BaX
[...]

Ty to głupi jesteś chyba, bo po pierwsze kosztował 499zła AM, po drugie jebie mnie to jak sanki w lecie czy ktoś zazdrości czy nie.

Data: 2009-03-05 07:02:55
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Ty to głupi jesteś chyba, bo po pierwsze kosztował 499zła AM, po drugie jebie mnie to jak sanki w lecie czy ktoś zazdrości czy nie.

A w Japonii ipoo sa za darmo :)  wez mi tu nie wyjezdzaj z promocja w taryfie pincest PLN i najgorszej sieci/

Zbyt powaznie traktujesz niektore flejmy :)

Data: 2009-03-05 09:38:37
Autor: BaX
[...]

LOL^2, płace 89 albo 99 netto/miesiąc

Zbyt powaznie traktujesz niektore flejmy :)

Znaczy piszesz, zeby pisać i trujesz dupe?

Data: 2009-03-05 07:00:35
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

I zapewne dlatego udzial smartphonow w realnym przegladaniu wyglada tak ze Ipoo ma 60% rynku :) Moze i gadzeciarze ale za to ich stac nie to co golodupcow z WM :)

Gdzieś
nawet czytałem, że byli tacy co mieli po dw iP po to żeby je wyłożyć na stolik bo taki był trend i jak miałeś iP to byłeś gość. /nie mówiąc o 2 iP/

Wczoraj kupowalem ziemie pani notariusz jezdzi lexusem ... nie dziwne 3200zł prowizji, ale miała na biurku ..... iPoo :)
(Nie wiedziala co to jailbreak ale z Appstore korzystala)

Data: 2009-03-05 09:55:47
Autor: Maciej Kulawik
Dnia Thu, 05 Mar 2009 07:00:35 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Wczoraj kupowalem ziemie pani notariusz jezdzi lexusem ... nie dziwne 3200zł prowizji, ale miała na biurku ..... iPoo :)

Nie od dziś wiadomo, że jak się dostaje kupę kasy za nic, to ma się
problemy z rozsądnym jej wydawaniem :-)

Data: 2009-03-05 14:02:51
Autor: cpt. Nemo

Wczoraj kupowalem ziemie pani notariusz jezdzi lexusem ...

Poczekaj moment :)
Ciebie naprawde interesuje kto czym jezdzi ?
Bo mnie tylko w wypadku taksowkarza kory ma wiezc moja szanowna
sempiterie :)
A jakiej firmy  majtki miala Pani Notariusz tez sprawdziles ?
Dziwni sa ludzie ktorzy przywiazuja jakakolwiek uwage do przedmiotow
materialnych :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-03 15:39:49
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

Już wiem gdzie czytałem, artykuł dotyczył jakiejś znanej kawiarni chyba w Moskwie gdzie "się bywa" jak się należy do ichniej elity. Autor wspomniał min. sytuacje jak jego rozmówczyni zareagowała na widok dwóch iP u kogoś na stoliku bo ona wcale nie biedna miała tylko jednego.

Data: 2009-03-03 18:45:05
Autor: cpt. Nemo
Support do flejma Ipoo vs HTC

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
wszystkie modele razem wziete.

Jeden model taniego wina na leb leje wszystkie wytworne koniaki razem
wziete :)
No i ?

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-03 22:34:42
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

Fajnie sobie dorabiacie ideologie zazdrosnicy :)

Jak sie zle sprzedaje w Japonii to zle jak dobrze w europie to tez zle.

Dobre sobie a co psychiatra na to ?

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-05 14:06:11
Autor: cpt. Nemo

Dobre sobie a co psychiatra na to ?

Moj kolega psychiatra tez uzywa HTC, ma na nim cala kartoteke pacjentow
z koniecznymi notatkami wszystko w MSOffice czyli glownie excell i word
jest mu potrzebny.
Jak go zapytalem o iphone to wywalil galy i powiedzial ze dziecku kupil
bo taka moda w szkole, ale dla niego zupelnie nie przydatny.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-05 14:36:52
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:
[...]

No pan psychiatra to chyba podpada pod prawo karne z tymi kartotekami i to w excellu buhahahah niech idzie na leczenie
pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-05 23:53:15
Autor: cpt. Nemo

.

No pan psychiatra to chyba podpada pod prawo karne z tymi kartotekami
to w excellu buhahahah niech idzie na leczenie

Masz jakas manie przesladowcza ?
Nie uwazasz ze lekarz ma prawo miec wszystkie dane swoich pacjentow z
zaordynowanym leczeniem i przepisanymi lekarstwami przy sobie ?
To sie akurat doskonale robi w arkuszach excela jak on twierdzi :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-06 09:19:17
Autor: BaX
[...]

Ale wiesz, on tego nie używa dla niego to śmieszne. Zapewne za to brandzluje się softem na iP typu flety, zapalniczki, kufle z piwem itd, itp których na iP jest wysyp za to użytecznego softu nie uświadczysz. :))))

Data: 2009-03-06 10:26:19
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Oczywiscie bo notowania gieldowe online to aplikacja dla dzieci.

No i ten cios chyba sie zaplaczecie

Sygic wprowadza na rynek aplikację Sygic Mobile 2009, która zgodna jest telefonem Apple iPhone 3G. Aplikacja korzysta z map firmy Tele Atlas, gwarantujących 97% pokrycia polskich dróg oraz miliony punktów POI w całej Europie, Środkowym Wschodzie, obu Amerykach, Rosji, a w tym roku także w Indiach i Chinach.

Wspomniane punkty orientacyjne POI poukładane są w 70 logicznych kategorii. Nawigacja możliwa jest zarówno w pionowej jak i poziomej orientacji ekranu. Dostępny jest widok tradycyjny i 3D oraz komunikaty głosowe krok-po-kroku. Obecnie firma negocjuje możliwość pojawienia się aplikacji a App Store. Cena aplikacji to 79 dolarów dla mieszkańców USA i 79 euro dla mieszkańców Europy.

Data: 2009-03-06 12:34:07
Autor: BaX
[...]

Bueheheheh, i to pisze ktoś kto uważa, że navi w telefonie to bzdura, rozmiem, że w iP to nie bzdura? A teraz uwaga, ile będzie kosztował uchwyt do iP, ładowarka sam. i dlaczego tak drogo? LOL

[...]

Ale myśle, że oprócz Ciebie to wszyscy biorący udział w dyskusji wiedzą co to POI. ;)))

Data: 2009-03-06 14:06:46
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Oczywiscie ... nie bylo nawigacji szczekaliscie jest nawigacja szczekacie.

Ale myśle, że oprócz Ciebie to wszyscy biorący udział w dyskusji wiedzą co to POI. ;)))

A to w WM nie uzywa sie pojecia POI patrz pan jakie zacofanie

Data: 2009-03-06 14:12:45
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gor755$mjg$1inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

No to ile ten uchwyt i ładowarka? :)

Ale myśle, że oprócz Ciebie to wszyscy biorący udział w dyskusji wiedzą co to POI. ;)))

A to w WM nie uzywa sie pojecia POI patrz pan jakie zacofanie

Problemy ze zrozumieniem słowa pisanego?

Data: 2009-03-06 14:21:11
Autor: Jan Strybyszewski
Support do flejma Ipoo vs HTC

No to ile ten uchwyt i ładowarka? :)

No faktycznie bo uchyt do ipoo to z kosmicznego plastiku jest by kosztowal inaczej nie rob z siebie idioty

Ale myśle, że oprócz Ciebie to wszyscy biorący udział w dyskusji wiedzą co to POI. ;)))
A to w WM nie uzywa sie pojecia POI patrz pan jakie zacofanie

Problemy ze zrozumieniem słowa pisanego?

To byl cytat wiec nie rob z siebie idioty,

Data: 2009-03-06 15:06:46
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC

No to ile ten uchwyt i ładowarka? :)

No faktycznie bo uchyt do ipoo to z kosmicznego plastiku jest by kosztowal inaczej nie rob z siebie idioty

Nawet jak bym chciał to Twojego poziomu nie osiągne.

Ja coś cytowałem?

Data: 2009-03-07 09:32:24
Autor: J.F.
On Fri, 06 Mar 2009 14:21:11 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
No to ile ten uchwyt i ładowarka? :)

No faktycznie bo uchyt do ipoo to z kosmicznego plastiku jest by kosztowal inaczej nie rob z siebie idioty

Wlasnie moze byc ze zwyklego plastiku, a kosztowac kosmicznie.

Czesto marka generuje dodatkowe koszta .. era kabelkow po 100$ itp sie
na szczescie skonczyla ..

J.

Data: 2009-03-06 17:26:08
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 06.03.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

Oczywiscie ... nie bylo nawigacji szczekaliscie jest nawigacja szczekacie.

No to ile ten uchwyt i ładowarka? :)

Pewnie od 20-40zł? w zależności od modelu. Zasilanie to akurat byle 5v z usb
w aucie nie problem.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 02:09:22
Autor: cpt. Nemo

[...]

Zajadow ze smiechu dostalem :)
POI w 70 kategoriach :))
Ja w Miplo w Automapie synchronizuje 181 kategorii i tylko dla tego tak
malo ze wiecj mi nie potrzeba, Ilosc synchronizowanych POI na moje
skromne potrzeby to okolo 61234 bo to tylko Polska.
To naprawde malo jak na Polske tylko, a tu az 70 kategorii :)
Steve dokonal wylomu :)
Acha - Sygic Mobile 2009 jak rozumiem nie potrzebuje stale kontaktu z
onternetem ? Bo np. Nokiowe nawigacje potrafia za granica nabic
koszmarne rachunki :( Jesli i tu by bylo podobnie to blado to widze :)

Data: 2009-03-08 15:24:10
Autor: Jan Strybyszewski
cpt. Nemo pisze:

[...]

Po pierwsze Steve nie ma z tym nic wspolnego przynajmniej do czasu az sie pojawi aplikacja w Appstore, pozatym po co tak ujadac z tej zazdrosni ze jeden telefonik od Jobsa pokonal wszystkie telefony HTC razem wziete cud :)   albo ludzie sie poznali na przewartosciowanej miernocie z WM

Data: 2009-03-08 03:06:23
Autor: cpt. Nemo
[...]

Pogooglalem, zobaczylem i juz wiem :)
Jakis tam slowacki klon TT :)
Biorac pod uwage jak dziala TT w Polsce to jeszcze dlugo nie dogonia
Automapy.
Nie zna numerow budynkow, nie umie ich wyswietlac, siermiezne to jakos i
ubogie.
Punkt DOM juz wymyslono, punkt PRACA czeka na swoja kolejke.
No Slowacy maja spore doswiadczenie, juz z pol roku tworza programy
nawigacyjne :) wczesniej tylko silniki glownie pod linuxa.
Gratulacje dla Pana Woznika, pewnie za pol darmo mu to udostepnili a on
Was juz widze ze na niezla kase ma zamiar oskubywac.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-25 00:36:55
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <gov96t$5ep$1@news.onet.pl>,
 "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote:

Gratulacje dla Pana Woznika, pewnie za pol darmo mu to udostepnili a on
Was juz widze ze na niezla kase ma zamiar oskubywac.

A kto to jest ten Pan Woznik?
Czy ty sie dobrze czujesz?

TA

Data: 2009-05-08 12:01:16
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gov96t$5ep$1news.onet.pl...

[...]

Tu akurat muszę zaprotestować.
AM faktycznie posiada dokładniejsze mapy, choć też w wielu miejscowościach brakuje numeracji domów oraz ulic.
Co gorsze często w AM bywa tak, że chcąc dotrzeć do konkretnego adresu (nazwa miejscowości, nazwa ulicy, numer domu) po prostu nie widać nazw ulic oraz numerów domów tzn. wpisując adres AM proponuje tylko i wyłącznie nazwę miejscowości bez ulic i numerów domów. Twierdzi, że nie ma w sobie takich danych. Dojeżdżam do miejscowości i na mapie widzę nazwy ulic, ale nadal nie ma możliwości wprowadzenia nazyw ulicy, żeby mapa doprowadziła do niej. Jest to jakiś błąd, ale jest.
Jednak jeżeli chodzi o TT to o wiele lepiej prowadzi i nigdy nie zdarzyły mi się tego typu przypadki co z AM.
Już nie raz AM wyprowadziła mnie w lasy czy polne drogi. Próbując wydostać się do jakiejś drogi asfaltowej AM potrafiła mnie prowadzić wiele kilometrów po polnych drogach i błocie. Wiele razy bywało tak, że prowadziła mnie w kółko i wracałem dokłądnie w to samo miejsce. Wtedy odpalałem TT, który bezbłędnie wyprowadzał mnie do najbliższej drogi asfaltowej i dalej prowadzi najepszymi drogami do celu.
W TT po prostu wyłacza się drogi gruntowe, zaś w AM określa się ile maksymalnie można nadrobić km, aby ominąć drogę gruntową. Uważam, że rozwiązanie z TT jest o wiele lepsze.
Kolejną rzeczą, która mnie denerwuje w AM jest "Prowadź do" i brak możliwości ustawień "Prowadź od - do" tak jak jest to możliwe w TT
Bardzo często potrzebuję przy pomocy mapy GPS określić odległość oraz czas przejazdu pomiędzy 2 punktami, z których żaden nie jest punktem, w którym obecnie się znajduję. Niestety AM może wyznaczać trasę tylko i wyłącznie od miejsca obecnej pozycji do miejsca wskazanego. W przypadku TT można podobnie tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce docelowe".

Data: 2009-05-08 14:04:06
Autor: Chris
Dnia Fri, 8 May 2009 12:01:16 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

W 100% zgadzam się z Tobą!
AM ma co prawda dokładniejsze mapy Polski, ale TT jest znacznie bardziej
przyjazny dla użytkownika oraz intuicyjny w obsłudze.
Tym bardziej mnie to smuci, że AFAIK TT zaprzestał supportu dla urządzeń
przenośnych pod Windows Mobile.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-08 23:30:00
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości

Kolejną rzeczą, która mnie denerwuje w AM jest "Prowadź do" i brak
możliwości ustawień "Prowadź od - do" tak jak jest to możliwe w TT

Od wielu juz numerow AM jest taka mozliwosc :) To naprawde zadna nowosc.
Tak sie sprawdza trasy testujac droge na sucho.

[...]

Odkad pamietam w AM od dowolnego punktu do dowolnego punktu nie
koniecznie od tego w ktorym sie znajduje. I na symulacji jazdy zobaczysz
co zechcesz, lacznie z czasem przejazdu i prognozowanym czasem dojazdu
na miejsce.

W przypadku TT można podobnie
tak jak w AM, ale także i podając 2 punkty: "wyjazd z" oraz "miejsce
docelowe".

Widze ze chyba nie przeczytales instrukcji do AM i nie testowales jej z
ta wieza w praktyce. Ja TT ma w kolekcji tylko w zasdzie do mania ale
jezdze zawsze na AM, dla mnie jest dokladniejsza.

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-06 10:33:24
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Nie no jasne: google earth, kalkulator informatyczny, generator palet barw html,
kursy walut, rss, skaner kodów paskowych, komunikator, zdalne sterowanie pc,
ebook reader, analizator widma akustycznego, katalogi fotografii, naście
zamienników do pim - no nic użytecznego.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-06 11:00:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 6 Mar 2009 10:33:24 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

[...]

aha.. czyli w zasadzie coś co istnieje na każde, nawet najbardziej
egzotyczne urządzenie. Pokaż choć jedną aplikację, która dawałaby sens temu urządzeniu, dla której
warto by ją kupić. Wiem, nie każdemu jest ona potrzebna, ale każde
urzadzenie ma takie coś. Jak PalmOS miał Przewodasa (pierwszy z brzegu
przykład) i Doktopa, windows mobile ma Automapę, porządnego TomToma i
tysiące specjalizowanych aplikacji (kurierskie, magazynowe itp..)
Pokaż choć jedną taką rzecz na iPoo.

Data: 2009-03-06 12:54:53
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

[...]

Appstore :) symulator bezklawiszowy F-15 moze byc ?
Waldus a ty dalej nie rozumiesz dlaczego E71 bije superduper Wm na glowe.

Data: 2009-03-08 08:31:40
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 06.03.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Spodziewałeś się że wymyślono koło od nowa?

[...]

Jest rozkład jazdy podobny do przewodasa, doktopa nie ma, a biznesowych się
nie spodziewaj.
Co do kiler-app to każda i żadna. Każda, bo nowego wymiaru daje g-metr i
multitouch i gps (np webbrowser, photobrowser), a żadna, bo na każdą platformę
da się napisać podobny soft.
Np fajny soft do teleskopu, pokazujący planety US i popularne gwiazdy ich aktualną
pozycją na niebie względem pozycji gps, orientacji na północ i wysokość
geograficzna z g-metra (jako sekstant) tak kompletnej astrolokacji nie zapewni
Ci byle egzotyczne urządzenie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 09:59:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 8 Mar 2009 08:31:40 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Jest rozkład jazdy podobny do przewodasa, doktopa nie ma, a biznesowych się
nie spodziewaj.

No właśnie, to typowe dla Apple. A synchronizacja z Exchange (na którą
Apple kupiło licencję od Microsoftu) to jedna z bardzo niewielu wartych
uwagi rzeczy w tej drogiej tandecie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-08 15:28:52
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Buhhaa dla powagi slow tupnij nozka dobrze ze z Jobsem nie byles na jednym podworku pewnie piaskiem w oczy bys mu sypnal co.

Widzisz problem polega na tym ze za 2 lata iphone i jego OS bedzie mial najwiekszy udzial w rynku wlasnie dlatego ze programisci widza sens swojej pracy. Tak wiem zaraz waldus przytoczy nam aplikacje iGirl jako pierdolkowata zapomnial jednak ze 99% aplikacji pod Wm to pierdolkowate nakladki

Data: 2009-03-08 02:00:19
Autor: cpt. Nemo

napisał w wiadomości

[...]

Nie rozumiem, to co przytoczyles to ma kazdy kalkulator z dojsciem do
internetu, ja sie pytam o cos pozytecznego dla biznesu a nie o glupoty i
podstawy :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-08 08:01:20
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 08.03.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

Nie rozumiem, to co przytoczyles to ma kazdy kalkulator z dojsciem do
internetu, ja sie pytam o cos pozytecznego dla biznesu a nie o glupoty i
podstawy :)

Pytałeś o coś co nie jest zabawką, coś do biznesu to szukaj sobie w WM,
iP nie jest smartphonem biznesowym - akurat to już sobie wyjaśniliśmy.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 10:00:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 8 Mar 2009 08:01:20 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Pytałeś o coś co nie jest zabawką, coś do biznesu to szukaj sobie w WM,
iP nie jest smartphonem biznesowym - akurat to już sobie wyjaśniliśmy.

To po jaką cholerę Apple wybuliło ciężkie pieniądze za Exchange
Connectivity? Nikt, ale absolutnie nikt nie uzywa tego prywatnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-08 10:54:52
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 08.03.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Exchange czy protokołu? Bo protokół to i owszem używa.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-08 11:08:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 8 Mar 2009 10:54:52 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Exchange czy protokołu? Bo protokół to i owszem używa.

od miesiąca?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-09 11:54:51
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

A to jakiś problem od kiedy? Się niepotrzebnie czepiasz.

Problemem jest czemu apple zaimplementował prot Exchange w niebiznesowym
pda - to nie wiem, trudno, może zamierzają jednak trochę biznesowego
tortu łyknąć, ale jedno jest pewne bez office i modyfikacji pim
pod bussines tego nie osiągną.
Możliwe że apple ma też inne plany związane z protokołem Exchange,
nie chcą wyważać otwartych drzwi. Może chcą wykazać interoperatywność
iP itd.
W całym iP jest przecież wiele niekonsekwencji więc i tu może jest
podobnie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-09 11:47:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 9 Mar 2009 11:54:51 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

A to jakiś problem od kiedy? Się niepotrzebnie czepiasz.

Jest problem - dla ciebie. Bo dowodzi, że iPoo było jednak wypuszczane z
myślą o profesjonalnym użyciu, skoro Exchange connectivity dostał jeszcze
pierwszy iPoo, praktycznie rok temu.

Data: 2009-03-11 22:11:48
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

A WM z mysla o dzieciach skoro ma dolaczone gry. Czy to chciales udowodnic

Data: 2009-03-11 23:40:34
Autor: Sergiusz Rozanski
[bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
Dnia 11.03.2009 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał/a:
Waldek Godel pisze:
[...]

No a dziś wysłałem z iPoo 2 fotki do eeepc jako png i jpg, i odebralem z
e61 wizytówkę (narazie vcf wylądował na fs, ale sądzę że akurat to nie jest
wielki problem dodać do kontaktów).
A to wszystko przez bluetooth :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-12 11:33:07
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
On Wed, 11 Mar 2009 23:40:34 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

[...]

No patrz - a mi każdy telefon jaki mam po odebraniu wizytówki
proponuje automatycnze dodanie do kontaktów a nie kombinowanie czy do
kontaktów dodać sie da czy też nie. I w sumie nieważne czy to WM,
Symbian czy system telefonowy w SE czy Szajsungu. A to niby Ajfołn
taki intuicyjny :-P

Zdrówko

Data: 2009-03-12 23:56:45
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 12.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał/a:
[...]

I zapewne za kilka dni będzie tak samo w iP

I w sumie nieważne czy to WM,
Symbian czy system telefonowy w SE czy Szajsungu. A to niby Ajfołn
taki intuicyjny :-P

Ale mi się już se, symbiany i wm znudziły :) a wizytówki to raz na
ruski rok, a żaden z ww nie ma multitouch a tego używam co chwila.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-13 09:12:37
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
On Thu, 12 Mar 2009 23:56:45 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
[...]

Wiesz- czekać rok i dodatkowo jeszcze kilka dni na to co inny
właściwie dowolny telefon od momentu jak zaczęto dodawać do nich BT ma
wbudowane jako cos oczywistego to zaiste ciekawa rzecz. :-P Całkiem na
poziomie zapowiedzi jednej nawigacji nieznanej firmy po roku obecności
telefonu na rynku. ;-)

Ale mi się już se, symbiany i wm znudziły :) a wizytówki to raz na
ruski rok, a żaden z ww nie ma multitouch a tego używam co chwila.

A ja wizytówki dośc często - o wczoraj po południu ostatnia. Wolę to
niż przeklepywać od początku jakiś kontakt. Za top MT mi do niczego
nei potrezbne - wystarczy że w jednym z moich telefonów jest obsługa
gestów.

Zdrówko

Data: 2009-03-13 09:46:37
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 13.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał/a:
[...]

Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
może poczytaj.

 :-P Całkiem na
poziomie zapowiedzi jednej nawigacji nieznanej firmy po roku obecności
telefonu na rynku. ;-)

Ale BT teraz już jest. A do innych się mt, g-metr czy true-color czy
ts pojemnościowy nie dołoży programowo.

A gesty 2 palcami ma? ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-13 10:03:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 13 Mar 2009 09:46:37 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
może poczytaj.

Nokie kiedyś nie miały SMS - ale co to ***** ma do rzeczy? Mamy rok 2009 i
po prostu nie wypada, żeby w czymś co kosztuje takie pieniądze i jest
reklamowane (inna rzecz, że kłamliwie) jako przełomowe urządzenie po prostu
nie wypada robić tego, co robi Apple

Data: 2009-03-13 11:59:15
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
On Fri, 13 Mar 2009 09:46:37 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
może poczytaj.

Wiesz - co innego początki technologii a co innego technologia co od
ładnych paru lat działa bezproblemowo wszędzie. Tylko w Ajfołnie jakoś
nei za bardzo ;-)

Ale BT teraz już jest. A do innych się mt, g-metr czy true-color czy
ts pojemnościowy nie dołoży programowo.

A po co MT? Mi wystarczy powiększenie poprzez dwukrotne puknięcie. Jak
mam skalować to kręcę palcem w kółko w lewo albo prawo - jak dla mnei
wygodniej robi się to kciukiem ręki trzymającej telefon. Akcelerometr
mam - nie sądzę by w Ajfołnie było to rozwiązanie czysto sprzętowe jak
sugerujesz bo piszesz tak jakby to właśnie programowo było.  A tam
jest czujnik - dokłądnei jak w moich dwóch telefonach. Ekran to dla
mnie rzecz względna.

A po co jak wystarcza 1? :-P

Zdrówko

Data: 2009-03-08 15:26:26
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Klient chce klient ma :) A po co w systemie by default jest aplikacja "Gielda" oooo nie ma takiej w biznesowym WM co za niespodzianka.

Data: 2009-03-08 15:04:44
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Waldek Godel pisze:
[...]

Oooo, kolega znów nie wiem o czym pisze. Skoro mowa o HTC, to w TF3D jest giełda. Pajac!

Szadzik

Data: 2009-03-09 07:15:11
Autor: Jan Strybyszewski
Support do flejma Ipoo vs HTC

Oooo, kolega znów nie wiem o czym pisze. Skoro mowa o HTC, to w TF3D jest giełda. Pajac!

Ale nie w WM hehehehe. A tak calkiem powaznie wiecie co jest zaleta iphona ktora ostatnio zauwazylem.... konsola do gier serio serio tak pisze prasa "branzowa" ze Apple z ipodem Touch zagrozi Nintendo

Data: 2009-03-08 15:25:28
Autor: Jan Strybyszewski
Support do flejma Ipoo vs HTC

Nie rozumiem, to co przytoczyles to ma kazdy kalkulator z dojsciem do
internetu, ja sie pytam o cos pozytecznego dla biznesu a nie o glupoty i
podstawy :)

Jak zwykle marudzisz i nie rozumiesz w czym tkwi magia i sila Ipoo
Mozesz sobie stekac i tupac ale twoj niszowy OS niedlugo zdechanie

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-25 00:32:31
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <gooio0$fbp$1@news.onet.pl>,
> [...]

Jak go zapytalem o iphone to wywalil galy i powiedzial ze dziecku kupil
bo taka moda w szkole, ale dla niego zupelnie nie przydatny.

A to nie ma jakiegos offica na iPhona?

TA

Data: 2009-03-03 21:11:08
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
http://telepolis.pl/news.php?id=14136

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

przyrostu rzeczywiście należy pogratulować. PRzyrost gigantyczny bo start praktycznie od zera. Niestety nie przypominam sobie flejma iPhone kontra HTC. iPhone kontra reszta swiata - jak najbardziej. Jednak jeśli sie przyjrzymy nie producentom a systemom operacyjnym to dostrzeżemy ze ponad połowa produktów to (nokia) to zdaje sie symbian? tak wiec, jeśli   ów artykuł cokolwiek wnosi, a wybór klientów oparty o możliwosci systemu  operacyjnego, to wm+iPhone to totalny szmelc! Takie są fakty na podstawie artykułu

ToMasz

PS sam jestem w szoku

Data: 2009-03-03 22:36:07
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nokia pcha symbiana do zabawek za 500zł to ilosciowo wygrywa. Nie widze nic dziwnego w tym. Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i MS go nasladuja dziwne co

Data: 2009-03-04 00:07:24
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Ani w moim HTC ani w SE (tylko z nazwy, bo też HTC go zrobiło) nie ma nawet śladu tego gówna i na pewno nie będzie.

Szadzik

Data: 2009-03-04 08:42:22
Autor: J.F.
On Tue, 03 Mar 2009 22:36:07 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
Nokia pcha symbiana do zabawek za 500zł to ilosciowo wygrywa. Nie widze nic dziwnego w tym. Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i MS go nasladuja dziwne co

I likwiduja MMS w swoich zabawkach ? :-)

A nie uwazasz ze w ogolnosci to Apple nasladuje HTC i MS ?

J.

Data: 2009-03-05 07:01:46
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Swirrly MMS sie popsul wczoraj działał.

A nie uwazasz ze w ogolnosci to Apple nasladuje HTC i MS ?

A bron boze.  Juz sam fakt działania Ipoo na prawdziwie
wielozadniowym OSie daje duzo radosci

J.

Data: 2009-03-05 13:51:08
Autor: cpt. Nemo

Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i
MS go nasladuja dziwne co

Nie mozliwe ? Naprawde wycofuja MMSy, psuja SMSy i likwiduja BT do
innych zastosowan poza sluchawka ?
A wszelka muzyke przez to zamulajace komputer itune trza bedzie wgrywac
?
O kurcze, to sie chyba trzeba bedzie z tym nie lubianym przezemnie
symbianem przeproscic :(
Wystraszyles mnie Wasze...

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-04 07:58:27
Autor: ALEX Lodzermensch
Support do flejma Ipoo vs HTC
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

A Nokia _tradycyjnie_ liderem ]:-D

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Support do flejma Ipoo vs HTC