Support do flejma Ipoo vs HTC

Data: 2009-03-03 14:30:43
Autor: J.F.
Support do flejma Ipoo vs HTC
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gojb71$72q$1inews.gazeta.pl...
http://telepolis.pl/news.php?id=14136

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

No marketing wlasnie - czyli jak sprzedac kiepski telefon drogo i w duzej ilosci :-)

Jobsowi gratulujemy.

J.

Data: 2009-03-03 14:49:37
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Drogo, kiepski ?  Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

J.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

Data: 2009-03-04 08:48:12
Autor: J.F.
On Tue, 03 Mar 2009 14:49:37 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]

Drogo, kiepski ?

Wady byly juz wielokrotnie wymieniane i musisz przyznac ze jest ich
troche.

Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

No wiesz, byly czasy gdy do wyboru bylo jedynie:
-Symbian,
-WM,
-nie miec "smartphona"

I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ? J.

Data: 2009-03-04 08:11:50
Autor: Sergiusz Rozanski
J.F. pisze:
[...]

Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
nie uważasz? A zalet też jest trochę.

[...]

A ile Ty masz lat że takie głupoty piszesz? A np o treo 270 to kiedykolwiek
słyszałeś?

I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ?

Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-04 08:13:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Mar 2009 08:11:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
nie uważasz? A zalet też jest trochę.

Dla 87% gospodyń z gdańska najważniejsze było, że jest przecudnej urody
oraz tabun ziewnikarzy w środkach masowego rażenia zgodnie twierdził, że to
przełomowe epokowe wydarzenie. Co prawda ziewnikarze nie napisali, że w
marketingu, ale za to im nie już płacono.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-04 09:37:14
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 04.03.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Waldek, ale Ty już nie pisz o prawdzie, bo znowu wyjdzie że Twoja to ta
trzecia.

Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-04 10:32:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Mar 2009 09:37:14 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

True. Ale nie wystarczy zapakować prostą Nokię z symbianem w przecudnej
urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę
objawioną.

Data: 2009-03-05 07:07:51
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

System operacyjny w Ipoo nawet u MS jest uzwany za lepszy bo siedzi tam normany unixowy Max OS, a to oznacza synergie i latwosc programowania dla developerow WIN CE nie jest zgodny ni czorta z niczym.

Data: 2009-03-25 00:26:32
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <19gp3hhy1uo8k.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

> [...]

urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę

Ale problemem, dla ciebie, jest to, ze w iPhonie nie ma w srodku prostej Nokii z symbianem. Albo innego WM.

TA

Data: 2009-03-05 07:06:16
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Tak oczywiscie Jobs kazdemu doplaca a Bill to jest chodzaca kultura merketingu a te FUDy ktore tu siejesz to pewnie za darmo ?

Zreszta Waldus czemu zmieniles na E71 :)  jak WM taki cudowny.

Telefony z WM to fajne telefony do grzebania a nie do uzywanie.
Dawid na pmtgz fajnie to podsumowal

Data: 2009-03-05 09:36:48
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC

Telefony z WM to fajne telefony do grzebania a nie do uzywanie.

Dziwne, ja używam, nie grzebie już w drugim czyli jakiś 4-5 rok

Data: 2009-03-04 16:37:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrngqsddd.22b.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

Wady ma.

Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
I chyba nawet niz Symbiana.

J.

Data: 2009-03-25 00:28:09
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <gom786$3r2$1@news.onet.pl>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

Wady ma.

Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.

Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

TA

Data: 2009-03-25 09:46:34
Autor: J.F.
> [...]
Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
I chyba nawet niz Symbiana.

Ojej. A to nie jest skutek M$ marketingu?

IMO nie - bo zauwaz ze tego produktu MS jakos nachalnie nie reklamuje,
a i konkurencja jest.

No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

J.

Data: 2009-03-26 03:14:06
Autor: Titus Atomicus
Support do flejma Ipoo vs HTC
In article <3orjs49h3krcqbmotid6srjfv9rffu3mu7@4ax.com>,

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

a i konkurencja jest.

No chyba ze mamy na mysli pozytywna czesc marketingu - zadbali o to
zeby klienci byli z produktu zadowoleni.

E, mam na mysli 'swiadomosc marki'. Ludzie wierza, ze jak cos ma nalepke M$ to jest cool. Podobnie jak, ze Nokie to najlepsze telefony, i takie tam...

TA

Data: 2009-03-05 07:04:39
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Znam dwie BT i MMS obie softwareowe pierwsza zalatwiona druga za chwile.
Reszta wad to wydumane szczegolnie ten brak Automapy :)

[...]

Jak bylo do zjedzenia zepsute ziemniaki albo slepsnialy ryz to nawet niektorzy wybierali zepsuty ryz i otwierali okna zeby wywietrzyc smrod :)

J.