Support do flejma Ipoo vs HTC

Data: 2009-03-03 15:39:49
Autor: BaX
Support do flejma Ipoo vs HTC

Jeden model Ipoo  sprzedawany przez ledwie pol roku pobil HTC liczac
wszystkie modele razem wziete. Oczywiscie wiem ze te 3,5mln to wielka manipulacja :) i sam marketing

Już wiem gdzie czytałem, artykuł dotyczył jakiejś znanej kawiarni chyba w Moskwie gdzie "się bywa" jak się należy do ichniej elity. Autor wspomniał min. sytuacje jak jego rozmówczyni zareagowała na widok dwóch iP u kogoś na stoliku bo ona wcale nie biedna miała tylko jednego.

Support do flejma Ipoo vs HTC