Sura Bollywood

Data: 2011-07-14 18:59:31
Autor: Artur Wieckowski
Sura Bollywood
Jak zobaczylem srednia punktacje na imdb
http://www.imdb.com/title/tt1650433/, stwierdzilem ze na ten film trzeba zapolowac.
Nie zawiodlem sie! Ponad dwie  godziny zabawy! Ciezko gorzej poprowadzic aktorow, ciezko napisac rownie niemadry scenariusz, chyba tylko Gruzie przy Gulczasie sie to bardziej udalo.
Ale z Sury mozna wyciagnac duzo wiecej poza wymieniona powyzej zabawa. Jest bardzo ladnie sfotografowany, a sceny z tancem, bo przeciez tych w Bollywood po prostu nie moze zabraknac, sfotografowane, zrealizowane, zmontowane i oprawione w choreografie tak jak najlepsze teledyski Micheala J.;-) Film po prostu wybitny;-) Polecam!

AW

Data: 2011-07-15 14:17:01
Autor: Ajgor
Sura Bollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" napisał w wiadomości news:ivn79m$71s$1node2.news.atman.pl...

Jest bardzo ladnie sfotografowany, a sceny z tancem, bo przeciez tych w Bollywood po prostu nie moze zabraknac,

Oglądałeś "Nazywam się Khan"? Pokaż mi tam taniec.
Poważny film, poruszający poważny temat.
Mimo, że w roli głównej występuje Khan. Shahrukh Khan :)

Data: 2011-07-15 16:01:37
Autor: Artur Wieckowski
Sura Bollywood
W dniu 2011-07-15 14:17, Ajgor pisze:
[...]

:) ogladalem i nie pokaze. Nie pokaze Ci tez typowych scen z hinduskim tancem chocby No one killed Jessica http://www.imdb.com/title/tt1734110/, mimo ze film zaczyna sie w dyskotece.
Tak moj skrot myslowy z pewna teza zostal obalony.

pozdr,
AW

Data: 2011-07-19 21:46:50
Autor: Quentin
Sura Bollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał:
Jest bardzo ladnie sfotografowany, a sceny z tancem, bo przeciez tych w Bollywood...

Wszystko fajnie, tylko że to nie jest Bollywood.

Data: 2011-07-19 23:34:33
Autor: Artur Wieckowski
Sura Bollywood
W dniu 2011-07-19 21:46, Quentin pisze:
[...]

OKI Przyjmuje, ze jestem niedoinformowany..

Wszystko fajnie..ale przydaloby sie jeszcze mnie doinformowac na przyszlosc, co to jest, jesli nie Bollywood.
A co do zdjec..przyznaje, ze nie jest to jedyny dobrze sfotografowany film i IMHO Indie sa daleko chocby przed nami. Trudno tez, zeby bylo inaczej, jesli ich rynek filmowy jest tak rozwiniety.

pozdr i z gory dziekuje,
AW

Data: 2011-07-20 08:32:08
Autor: Quentin
Sura Bollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał:
Wszystko fajnie..ale przydaloby sie jeszcze mnie doinformowac na przyszlosc, co to jest, jesli nie Bollywood.

Kollywood :) Kino w języku tamilskim.

Data: 2011-07-20 12:08:49
Autor: Artur Wieckowski
Sura Kollywood
W dniu 2011-07-20 08:32, Quentin pisze:
Użytkownik "Artur Wieckowski"<ar.bez.wieckowski@gmail.com>  napisał:
Wszystko fajnie..ale przydaloby sie jeszcze mnie doinformowac na
przyszlosc, co to jest, jesli nie Bollywood.

Kollywood :) Kino w języku tamilskim.

Dziekuje.. Czlowiek uczy sie..i uczy..
Tego bledu juz nie powiele. chyba:)

pozdr,
AW

Data: 2011-07-20 12:53:12
Autor: Quentin
Sura Kollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał:
Tego bledu juz nie powiele. chyba:)

Trzymam kciuki! :) Jednak zza horyzontu już podśmiewuje się Tollywood i tylko czeka na wpadkę ;)

Data: 2011-07-21 12:31:56
Autor: Artur Wieckowski
Sura Kollywood
W dniu 2011-07-20 12:53, Quentin pisze:
Trzymam kciuki! :) Jednak zza horyzontu już podśmiewuje się Tollywood i
tylko czeka na wpadkę ;)

Jest rynek i zapotrzebowanie, ale tez i tradycja to sa i kolejne wood'y.. Nawet i pobliskim Pakistanie ;)

pozdr,
AW

Data: 2011-07-21 13:00:37
Autor: Quentin
Sura Kollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał:
Jest rynek i zapotrzebowanie, ale tez i tradycja to sa i kolejne wood'y.. Nawet i pobliskim Pakistanie ;)

Mhm, Lollywood :) Ale nie tylko woody, bo jest i Malajalam czy Kannada :)

Data: 2011-07-21 13:37:16
Autor: Artur Wieckowski
Sura Kollywood
W dniu 2011-07-21 13:00, Quentin pisze:

Mhm, Lollywood :) Ale nie tylko woody, bo jest i Malajalam czy Kannada :)

Zapotrzebowanie na koszule, ktora jest blizsza cialu:) Swoje nie musi byc od razu kuchnia z najwyzszej polki. Wazne, ze widzowie beda mogli obejrzec plac na ktorym wczoraj spacerowali, albo budynek, z ktorym wiaze sie jakas ich historia..A i pamietajmy, ze spolecznosci sa liczniejsze..duzo liczniejsze niz europejskie..

pozdr,
AW

Data: 2011-07-19 21:57:36
Autor: Quentin
Sura Bollywood

[...]

A pomijając czepianie się ;) to akurat w Indiach nie mają z ww. technikaliami problemów. Ostatnio w Kraku nakręcili trochę jednego filmu, niedługo będą kręcić drugi - idę o zakład, że lepiej Kraków sfotografowali i nakręcili niż ktokolwiek u nas by to umiał zrobić.

Sura Bollywood