Sura Bollywood

Data: 2011-07-15 14:17:01
Autor: Ajgor
Sura Bollywood

Użytkownik "Artur Wieckowski" napisał w wiadomości news:ivn79m$71s$1node2.news.atman.pl...

Jest bardzo ladnie sfotografowany, a sceny z tancem, bo przeciez tych w Bollywood po prostu nie moze zabraknac,

Oglądałeś "Nazywam się Khan"? Pokaż mi tam taniec.
Poważny film, poruszający poważny temat.
Mimo, że w roli głównej występuje Khan. Shahrukh Khan :)

Data: 2011-07-15 16:01:37
Autor: Artur Wieckowski
Sura Bollywood
W dniu 2011-07-15 14:17, Ajgor pisze:
[...]

:) ogladalem i nie pokaze. Nie pokaze Ci tez typowych scen z hinduskim tancem chocby No one killed Jessica http://www.imdb.com/title/tt1734110/, mimo ze film zaczyna sie w dyskotece.
Tak moj skrot myslowy z pewna teza zostal obalony.

pozdr,
AW

Sura Bollywood