Surowce- Exell - pytanie rawdopodobnie do Dietera....

Data: 2010-09-11 15:35:46
Autor: Endriu
Surowce- Exell - pytanie rawdopodobnie do Dietera....
Znaczy się podstawowym problemem było by, aby jakoś pogrupować w kolumnach dane OHLCV poodzielane przecinkami.
Czy ktoś przypadkiem wie jak to zrobić ?.

Dobra, już znalazłem....

Exell/Dane/Tekst jako kolumny.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-11 15:59:11
Autor: Endriu
Surowce- Exell - pytanie rawdopodobnie do Dietera....
Dobra, już znalazłem....
Exell/Dane/Tekst jako kolumny.

Niestety po zamianie Csv na Exella i pogrupowaniu w kolumnach Downloader wywala błędy:

http://zapisz.net/view.php?filename=726_bez_tytu_u.png

O co dziadowi może chodzić ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-11 16:34:22
Autor: george

"Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> wrote in message news:i6g1vj$f6s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

niestety nie korzystam z Metasa ale może że spodziewa sie aby w pierwszym wierszu skoroszytu były nagłówki /nazwy kolumn a nie dane:

"heading1";"heading2";"heading3"
FW20;2500;2500;2500;2500
sprawdź. może zadziała

george

Data: 2010-09-11 16:48:42
Autor: Endriu
[...]

Dobra. Poradziłem sobie inaczej. W Downloaderze - New Security i przekopiowałem wszystko z Exella.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-11 17:58:10
Autor: Endriu
Surowce- Exell - pytanie rawdopodobnie do Dietera....
Dobra. Poradziłem sobie inaczej. W Downloaderze - New Security i przekopiowałem wszystko z Exella.

A dupa.... daty nie przeszły. Trzeba konwertować Downloaderem -> Convert.
Zrobiłem eksperyment i spróbowałem przekonwertować dowolny indeks z Metstock Data na Exell.

No i wyszło że format daty w csv ze Stooq.pl  jest:

1959-07-15

a przekonwertowany format daty z dowolnego indeksu np. z Bossa.pl jest

04/18/1994

Czy ktoś to umie zautomatyzować w exellu ?.

P.S. Przerzucić rok jeszcze idzie, ale pozamieniać - na /, to już gorzej ........

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Surowce- Exell - pytanie rawdopodobnie do Dietera....