Surowsza kara dla podopiecznych kurdupla.

Data: 2011-11-23 08:50:03
Autor: Janko Muzykant
Surowsza kara dla podopiecznych kurdupla.
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Po publikacji ''Gazety'' prokuratura zastanawia się nad postawieniem surowszych zarzutów dla napastników, którzy pobili technika Polsatu.

Zastanawia się? Co k...wa jest? Towarzystwo dyskusyjne na temat przelotu
bocianów nad kołem biegunowym? Jest prawo? No to dopier...ć złamasowi by
następnym razem zastanowił się nim podniesie rękę na kogokolwiek!

Data: 2011-11-23 13:25:20
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Janko Muzykant" <bitstreem@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jaic3r$mv9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zastanawia się nad kwalifikacją. Tego nie można robićź w pośpiechu, bo złą kwalifikację można podważyć.

 Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Surowsza kara dla podopiecznych kurdupla.