Suski łamistrajkiem

Data: 2017-07-21 18:11:34
Autor: Presidente de San Escobar
Suski łamistrajkiem
Cóż, nie komuch, tylko solidarnościowy łamistrajk :DDDDDDDDDDDdd

Nowy komendant główny Straży Pożarnej Leszek Suski utrzymuje, że przystąpił do
głośnego strajku podchorążych w 1981 roku, pierwszego buntu służb mundurowych w
całym bloku wschodnim. Jednak z dokumentów, do których dotarli dziennikarze TVN
wynika, że był wśród nielicznych ,,łamistrajków".

[...] Wśród zamieszczonych kopii oryginalnych dokumentów są imienne listy,
które komitet strajkowy tworzył na bieżąco. Nazwisko Leszka Suskiego pojawia
się tylko raz - wśród 87 podchorążych zgrupowanych w pierwszej kompanii.
Wymienione jest jako jednego z czterech studentów, którzy ,,nie przystąpili do
strajku, wyjechali do domu". Na ponowne pytanie TVN o postawę Suskiego w 1981
roku odpowiedział rzecznik straży Paweł Frątczak: ,,Jakkolwiek pan starszy
brygadier pełni funkcję publiczną Komendanta Głównego Państwowej Straży
Pożarnej, jednakże pytania skierowane do niego nie mają związku z pełnieniem
tej funkcji. W związku z powyższym muszę odmówić udzielenia odpowiedzi na
przesłane przez Pana Pytania."

A przecież poprzednio na takie pytanie odpowiedział twierdząco. Wtedy nie
powoływał się na to, że pytanie nie ma związku z pełniona przez Suskiego
funkcją. TVN sprawdza teraz czy Leszek Suski wstąpił do PZPR, gdyż dla
wszystkich strajkujących ceną, by znów studiować w WOSP było podpisanie
specjalnej deklaracji lojalności. Niektórzy ze studentów wstąpili dodatkowo do
Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, aby władze PRL odzyskały do nich
zaufanie. Niestety na pytanie o Suskiego i PZPR dziennikarze stacji spotkali
się z odmową odpowiedzi, gdyż dotyczą ,,prywatności" nowego komendanta.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]