Suski odcina się od Kaczyńskiego!

Data: 2019-03-08 04:57:29
Autor: Bruno Brunowski
Suski odcina się od Kaczyńskiego!
"Minister Marek Suski w rozmowie z Agencją AIP pytany o tablicę z "układem Kaczyńskiego": Złożę zawiadomienie do prokuratury ws. pomawiania mnie, w tej chwili prawnicy pracują nad wnioskiem do prokuratury o ściganie autorów tego haniebnego procederu.
Usunąłem tablicę jako Marek Suski, bo zostałem pomówiony o udział w jakimś związku przestępczym, co jest haniebne. To kłamstwo, oszczerstwo. Każdy człowiek, który jest atakowany, ma prawo do obrony".
https://twitter.com/KubaOworuszko/status/1103975403142766592

Słuszną linie ma nasza Partia!

--
Bruno