Suski u Moniki Olejnik...

Data: 2009-07-14 12:35:29
Autor: Tzva Adonai
Suski u Moniki Olejnik...
http://www.youtube.com/watch?v=GO4xJ0qdx28

Jeden z komentarzy InternautĂłw:

"Głupi chuj!"

Data: 2009-07-14 21:38:26
Autor: Tzva Adonai
Suski u Moniki Olejnik...
Olejnik to seksi kobietka, inteligentna, charyzmatyczna... --

Data: 2009-07-14 21:42:50
Autor: Ensitherum
Suski u Moniki Olejnik...
Olejnik to seksi kobietka

seksi jak kurwa z warszawskiego pigalaka.

Data: 2009-07-14 21:48:40
Autor: Tzva Adonai
Suski u Moniki Olejnik...
seksi jak k**wa z warszawskiego pigalaka.

Najpiękniejsze są dziewczyny z 'opcji narodowej'...

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22241/wrobel_mina_pap550.jpeg
http://www.znanipolacy.pl/photos/anna_sobecka.jpg

Data: 2009-07-14 21:50:42
Autor: mkarwan
Suski u Moniki Olejnik...

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h3in3m$2h7$1news.onet.pl...
Olejnik to seksi kobietka

seksi jak kurwa z warszawskiego pigalaka.

Ooo! Ciebie też mam  traktować jak śmiecia który wspiera tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Data: 2009-07-15 21:15:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Suski u Moniki Olejnik...
Ooo! Ciebie też mam  traktować jak śmiecia który wspiera tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Traktuj, traktuj, fetniaczku.
Jak mi odpiszesz to znaczy że nie jestem w KF, a to oznacza że kłamiesz.
I wtedy Ciebie opluję :)

Suski u Moniki Olejnik...