Suszarką bez zatrzymania

Data: 2009-05-04 13:44:08
Autor: Tytus z Fabryki
Suszarką bez zatrzymania
Siema

***Użytkownik "Mad"
leciałem dziś i napotkałem przyczajonych niebieskich. mierzył do mnie ładnych killa sekund, nawet z paru metrów gdy byłem blisko ale nie próbował zatrzymać.

A gdzie jesli wolno spytac???
Bo mnie dzis rowniez zmierzyli, jak na patelni, lecialem ok 130/50. Zatrzymali, skontrolowali i stwierdzli ze radar "wylapal wieksze pojazdy" a mojego wyniku nie ma.
No i nie wiem czy smiac sie ze sprzet slaby, czy dziekowac policjantom motocyklistom za uprzejmosc dla siwego łba innego motocyklisty bp inne pojazdy byly 500-700 m za mna.

T.

Suszarką bez zatrzymania