Suszarka z pompą ciepła a zużycie energii.

Data: 2015-10-21 15:09:56
Autor: pw
Suszarka z pompą ciepła a zużycie energii.
Owszem, moja od Electroluxa zużywa na wysuszenie 7 kg bawełny 1,8 kWh.
Model "konwencjonalny" u Electroluxa zużywa bodajże 4,6 kWh na najbardziej energochłonny cykl z pełnym wsadem

Data: 2015-10-21 15:18:19
Autor: Ikselka
Suszarka z pomp± ciepła a zużycie energii.
Dnia Wed, 21 Oct 2015 15:09:56 +0200, pw napisał(a):

Owszem, moja od Electroluxa zużywa na wysuszenie 7 kg bawełny 1,8 kWh.
Model "konwencjonalny" u Electroluxa zużywa bodajże 4,6 kWh na najbardziej energochłonny cykl z pełnym wsadem

No łał! To chyba pomy¶lę o zakupie, bo zima idzie i z suszeniem bywa
problem (domu nie chcę zawilgocić, rozwieszaj±c pranie) :-)

Dzięki za informację! :-)
--
XL  https://www.youtube.com/watch?v=wNcV_dHUHSs

Data: 2015-10-21 15:46:36
Autor: pw
Suszarka z pompą ciepła a zużycie energii.

> Dzięki za informację! :-)

No nie ma sprawy, ale proponuję jak±¶ konkurencję jednak.
W obu moich Elektroluxach (pralka i suszarka) nawaliła elektronika.
Na szczę¶cie chwilkę przed upływem gwarancji.
¬le se bidoki wyliczyli czas życia produktu...

Suszarka z pompą ciepła a zużycie energii.