Sutannowy debilizm.

Data: 2009-07-24 23:57:47
Autor: Adam
Sutannowy debilizm.
. (...) lekcje WDŻ prowadzi u nas ksiądz. Ksiądz pokazywał, gdzie w kobiecie dochodzi do zapłodnienia. Według niego w jajniku, nie w jajowodzie. I tak wygląda nasze wychowanie seksualne. Uczy nas ksiądz, co sam się na tym nie zna.
. Nasza katechetka w szkole poinformowała dziewczyny, że tamponów nie można używać, bo przyrastają do pochwy...
Bzdury - każdy, kto zna zasady, jakie muszą być spełnione, aby w szkole był realziaowany przedmiot wychowanie do życia w rodzinie wie, że to stek wymyślonych bzdur.
Na temat prezerwatyw i ich zastosowania demosntrowałem na własnym przykładzie, jak się je zakłada i jak należy wprowadzać członka z prezerwatywą do pochwy, ale zrobiła się afera - naskarzono do kuratorium, ze deprawuję uczennice. :-(
Sprawa u prokuratora, a ja bez pracy...
AC

Data: 2009-07-25 10:27:50
Autor: Imię Nazwisko
Sutannowy debilizm.
Użytkownik "Adam"

[...]
[...]

Na twoim miejscu cieszyłbym się, że rodzice nie wynajęli dresiarzy, aby dobitniej przekonali cie o niestosowności takiego postępowania. W sprawie wyroku sądowego odwołasz się do Starsburga i Cohn Bendit coś zaradzi - on się na tym zna.

Pozdrawiam

PS Jeżeli to był tylko witz, to przepraszam, że się nie poznałem.

Sutannowy debilizm.