Sutannowy podrzegacz.

Data: 2010-07-12 08:33:15
Autor: Panslavista
Sutannowy podrzegacz.
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i1ecmd$nu1$1inews.gazeta.pl...

Pomijając to, że obywatele mają prawo do tego co robią, a ty przemysłowa brukwio masz prawo to komentować to dlaczego robisz to monotematycznie i na niskim pułapie?

Data: 2010-07-12 08:41:32
Autor: mkałrwan jest debilem
Sutannowy podrzegacz.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Pomijając to, że obywatele mają prawo do tego co robią, a ty przemysłowa brukwio masz prawo to komentować to dlaczego robisz to monotematycznie i na niskim pułapie?

Dlatego Żydzie, że mam świadomośc, iż przedstawiciele twojego poziomu to czytają.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-12 08:48:13
Autor: Panslavista
Sutannowy podrzegacz.

"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i1edet$qf5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nazywaj mnie Żydem nawet 1000 razy na dzień, a nic to ci nie pomoże - Polaka w Żyda nie zamienisz ani tym bardziej Żyda w Polaka, ty GWniana parchata brukwio.

Data: 2010-07-12 08:52:52
Autor: mkałrwan jest debilem
Sutannowy podrzegacz.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Nazywaj mnie Żydem nawet 1000 razy na dzień, a nic to ci nie pomoże - Polaka w Żyda nie zamienisz ani tym bardziej Żyda w Polaka, ty GWniana parchata brukwio.

Możesz się 1000 razy dziennie wypierac swojego żydostwa i tak nic to nie zmieni. Po prostu jesteś Żydem zomowcu.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-12 09:10:07
Autor: Panslavista
Sutannowy podrzegacz.

"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i1ee45$sb1$1inews.gazeta.pl...

[...]

He..he, zomowcem też nigdy nie byłem, ani ormowcem...
Jak zwykle GWno prawda, parchawko GWniana.

Data: 2010-07-12 10:23:59
Autor: Grzegorz Z.
Sutannowy podrzegacz.
Dlatego Żydzie, że mam świadomośc, iż przedstawiciele twojego poziomu to czytają.

Nazywaj mnie Żydem

Dokładnie Ukraińcem żydowskiego pochodzenia - ale Żydem też można.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Sutannowy podrzegacz.