Suwaki do plecaków rowerowych

Data: 2016-09-21 05:51:08
Autor: sdaman29
Suwaki do plecaków rowerowych
Ma ktoś doświadczenie z wymianą suwaków do plecaków rowerowych? Plecaki wytrzymały parę ładnych lat, wytrzymałyby jeszcze. Potrzebuję mocnych trwałych suwaków.
Pozdrawiam
Konrad

Data: 2016-09-21 15:07:10
Autor: Szuwarek
Suwaki do plecakĂłw rowerowych
sdaman29@gmail.com pisze:
[...]
A co się dzieje? Jeżeli samo suwadło, to czasami wystarczy ścisnąć lub wymienić na nowe, a jak ząbki to faktycznie wymieniać trzeba całość.
Jak gruby materiał to często lepiej pytać u szewca - mają mocniejsze maszyny. Kaletnicy to już zawód wymierający.
W Warszawie na Ursynowie wymieniałem ul. Dembowskiego 39 (ten sam budynek co sklep rowerowy) - kiosk, szewc, xero, totolotek itp. na rogu budynku.
Pozdrawiam Szuwarek

Data: 2016-09-21 15:29:03
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Wed, 21 Sep 2016 15:07:10 +0200, Szuwarek napisał(a):

sdaman29@gmail.com pisze:
[...]
A wy obydwaj z Warszawy czy cicho zakładasz że wszyscy ze stolicy?

Wymierający ale na szczęście jeszcze są. Bo np. krawcowa już nie wszyje takiego zamka.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-09-21 21:37:46
Autor: Szuwarek
Piotr aka dracorp pisze:
Dnia Wed, 21 Sep 2016 15:07:10 +0200, Szuwarek napisał(a):
//ciach//
Pozdrawiam Szuwarek
A wy obydwaj z Warszawy czy cicho zakładasz że wszyscy ze stolicy?

Wymierający ale na szczęście jeszcze są. Bo np. krawcowa już nie wszyje takiego zamka.

Nie zakładam, że wszyscy ze stolicy. Ale nawet jak informacja będzie przydatna dla 5% czytających to i tak to jest dużo lepszy wynik jak dla przekazów reklamowych.
Pozdrawiam

-- -

Data: 2016-09-22 02:19:04
Autor: sdaman29
Suwaki do plecaków rowerowych
Dzieki, chodzi o całe zamki. Najchetniej przez internet bym kupił, daleko od wawy

Data: 2016-09-22 03:31:13
Autor: mmateusz
W dniu czwartek, 22 września 2016 11:27:34 UTC+2 użytkownik sdam....@gmail.com napisał:
Dzieki, chodzi o całe zamki. Najchetniej przez internet bym kupił, daleko od > wawy

W Wisporcie akurat naprawiają plecaki "korespondencyjnie", wiec to nie problem.
(wysyłasz im np. 20zl za zmiane zamku(YKK) + 10zł za przesylke zwrotna)

ale nieaktualne, doczytałem, że nie serwisują plecaków innych firm...

Data: 2016-09-22 10:55:57
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Thu, 22 Sep 2016 03:31:13 -0700, mmateusz napisał(a):

[...]

Więc pozostaje szukanie kaletnika lokalnie.

Data: 2016-09-22 01:20:46
Autor: mmateusz
W dniu środa, 21 września 2016 14:51:10 UTC+2 użytkownik sdam...@gmail.com napisał:
Ma ktoś doświadczenie z wymianą suwaków do plecaków rowerowych? Plecaki wytrzymały parę ładnych lat, wytrzymałyby jeszcze. Potrzebuję mocnych trwałych suwaków.

ja akurat mam plecak Wisport'u i oni za 20-30 zł wymieniają zamki w swoich plecakach.
W zasadzie to są mocno elastyczni i jak chcesz mocowanie do czekana w plecaku rowerowym, różowe szelki albo uszy myszki miki, to Ci doszyją :)

zadzwon do nich/napisz - moze akurat beda chcieli wymienic zamek w nie swoim produkcie.
mk.

Suwaki do plecaków rowerowych