Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla

Data: 2018-11-06 05:13:24
Autor: Bruno Brunowski
Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla
Gminy do 20tys. mieszkańców - komitety lokalne 73,49% radnych
Gminy powyżej 20tys. mieszkańców - komitety lokalne 47,33% radnych Powiaty - komitety lokalne 37,98% radnych

I to są rzeczywiści zwycięzcy tych wyborów. Jak widać Suweren zdecydowanie sprzeciwił się pisowskiej koncepcji upartyjnienia samorządów niższych szczebli.

Możecie to sobie porównać z danymi przedstawianymi przez PiS..
https://wpolityce.pl/polityka/419859-pis-podsumowuje-wybory-samorzadowe

--
Bruno

Data: 2018-11-06 05:22:31
Autor: japanizer
On Tuesday, November 6, 2018 at 10:13:26 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Jeszcze zabrakło wykresu "Prezydenci miasta w Otwocku". 100% należy do PiS, 0% do drugiego sortu!

Data: 2018-11-06 05:34:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 14:22:32 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Jeszcze zabrakło wykresu "Prezydenci miasta w Otwocku". 100% należy do PiS, 0% do drugiego sortu!

2014 "Wśród 106 miast, w których wybieraliśmy prezydentów, kandydaci związani z PO zostali włodarzami 28 miast, SLD 13 miast, PiS 12 miast, PSL 5 miast, a Twój Ruch jednego. Niezależnych prezydentów będzie ok. 45"

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,143907,17055787,Najwieksze_miasta__w_ktorych_partie_maja_prezydenta_.html

2018 107 miast
PiS - 4
KO - 22
SLD - 2
PSL - 1
K15 - 1
własny komitet - 77

http://sonar.wyborcza.pl/sonar/7,156422,24129216,wybory-samorzadowe-107-miast-prezydenckich-ile-wziely-partie.html

--
Bruno

Data: 2018-11-06 15:45:19
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:005bb41b-3ba2-49bb-9a99-12a5d55207b2googlegroups.com...

[...]

Och jak musi boleć! Dowodem jest uruchomienie się PODSZYWACZA uzywającego mojego aliasu oraz lepudruk, moherowy beret, maniek  itd itp. Ta kanalia najwyraźniej cierpi okrutnie w augustowskie noce w zamku nad notecią. No co tam Lord(zik)? Oglądałeś Tuska kontra "komisja" PiS? Chiałbys być  taki jak on? Nic z tego łajzo UB-ecka! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 15:05:00
Autor: A. Filip
Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla - Z POPiSem PRECZ! ;-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

samorządów niższych szczebli.

Możecie to sobie porównać z danymi przedstawianymi przez PiS.

A tak sobie pierdolisz czy jestem za kolejnymi logicznymi krokami w
zmniejszaniu powiązania polityki lokalnej z ogólno krajową?
np. Odejście od wyborów _lokalnych_ w całej Polsce jednego dnia.
To niby trochę zabezpiecza przed elektoratem "dosłownie wędrownym"
ale to mają być przecież wybory _lokalne_.

Poza tym piszesz że Suweren dał kopa w dupę zagrywkom PO ze zbyt
nachalnym przenoszeniem konfliktów krajowych na poziom lokalny.
Pamiętam tego ducha (początkowego?) kampanii PO.

--
A. Filip

Data: 2018-11-06 06:12:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 15:05:01 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

To niby trochę zabezpiecza przed elektoratem "dosłownie wędrownym"
ale to mają być przecież wybory _lokalne_.

A teraz się Filipku uspokój i to samo napisz po polsku.

--
Bruno

Data: 2018-11-06 15:46:44
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+2w4zj6xpbf-ib62@wp.eu...

Pamiętam tego ducha (początkowego?) kampanii PO.

A wczorajsze miny PiS-u pamietasz? ;-))))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 16:08:59
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.org> pisze:
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

Pamiętam tego ducha (początkowego?) kampanii PO.

A wczorajsze miny PiS-u pamietasz? ;-))))))

A wyniki do sejmików wojewódzkich pamiętasz?

PiS ma dalej (na razie?) przewagę.  Tyle że dotarło do niego że nie ma
komfortowej przewagi.  Raczej wygra wybory do Sejmu ale to już nie jest
aż tak silne raczej jak kilka miesięcy temu.

Chcesz przegrać?  To dalej trwaj w samo zachwycie.  Samo to się gówno
robi.  Zwycięstwo trzeba wypracować, przeważnie w ciężkim pocie i znoju.

--
A. Filip

Data: 2018-11-06 07:20:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 16:09:00 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
"Pajdak" <runt@anekumena.org> pisze:
> pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

> A wczorajsze miny PiS-u pamietasz? ;-))))))

A wyniki do sejmików wojewódzkich pamiętasz?

PiS wziął 6 na 16. Może skleci koalicję w jeszcze dwóch. W najlepszym wypadku remis.

W liczbie radnych też nie wypada to różowo.
PiS - 254 radnych KO+PSL - 264 radnych.

--
Bruno

Data: 2018-11-06 16:32:18
Autor: A. Filip
> [...]
> pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

> A wczorajsze miny PiS-u pamietasz? ;-))))))

A wyniki do sejmików wojewódzkich pamiętasz?
[...]
PiS wziął 6 na 16. Może skleci koalicję w jeszcze dwóch. W najlepszym wypadku remis.

W liczbie radnych też nie wypada to różowo.
PiS - 254 radnych KO+PSL - 264 radnych.

AFAIR W wyborach Sejmowych PSL tradycyjnie wypada bardzo wyraźnie gorzej
niż w wyborach do Sejmików wojewódzkich.

A jak chcesz zabójczego cynizmu:  Za ile PiS może kupić K15 albo za ile
PSL się sprzeda?  _Na razie_ wygląda że to PiS+ dostanie najwięcej
głosów w wyborach Sejmowych.  Może mu nie starczy na samodzielne
rządzenie ale to raczej PiS+ będzie jako pierwszy klecił większość
Sejmową w pozostałych przypadkach.

Pożyjemy, zobaczymy.  Mnie obecnie najbardziej interesuje jaki trend
zmian preferencji wyborców będzie się kształtował na wykresach sondaży
trzy miesiące po wyborach lokalnych.

--
A. Filip

Data: 2018-11-06 16:37:51
Autor: Pajdak
[...]

Tak czy inaczej musimy coś zrobić z polaczkami. Jak tak polaczki zagłosują za rok to nasze PO prześcignie nawet mniejszość Niemiecka. Nie wiem czy się da nasrać polaczkom przez rok do łba aby głosowali inaczej. Raczej będzie trzeba rozmawiać więcej z naszymi Niemcami aby próbowali jakoś inaczej obalić pisiorstwo i przywrócili nasze niemieckie PO do władzy. Po tych wyborach nie mam wątpliwości, że pisorstwo należy jedynie obalić. Musimy więcej się wsiąść do pracy aby widzieli że nas dużo, jak już wymyślam kilkadziesiąt nowych kont. Jak nasze Niemcy wezmą się za pisiorstwo to musi to wyglądać na to, że mają duże poparcie. Jak na razie ciężką to widzę. Do usranej śmierci u naszego niemieckiego Pana nie chcę pracować, liczą że jak wygra nasze PO to ten mnie doceni i wyśle mnie do Polski abym nadzorował polaczków i gonił do pracy.

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 07:39:21
Autor: Pajdak
PSYCHOL POdszywacz POlitycznym imPOtentem !

Od jak dawna nie masz już wzwodu? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 18:31:24
Autor: u2
W dniu 07.11.2018 o 07:39, Pajdak pisze:
[...]

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

[...]