Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla

Data: 2018-11-06 05:22:31
Autor: japanizer
Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla
On Tuesday, November 6, 2018 at 10:13:26 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
Gminy do 20tys. mieszkańców - komitety lokalne 73,49% radnych
Gminy powyżej 20tys. mieszkańców - komitety lokalne 47,33% radnych Powiaty - komitety lokalne 37,98% radnych

I to są rzeczywiści zwycięzcy tych wyborów. Jak widać Suweren zdecydowanie sprzeciwił się pisowskiej koncepcji upartyjnienia samorządów niższych szczebli.

Możecie to sobie porównać z danymi przedstawianymi przez PiS.
https://wpolityce.pl/polityka/419859-pis-podsumowuje-wybory-samorzadowe

Jeszcze zabrakło wykresu "Prezydenci miasta w Otwocku". 100% należy do PiS, 0% do drugiego sortu!

Data: 2018-11-06 05:34:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 14:22:32 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Jeszcze zabrakło wykresu "Prezydenci miasta w Otwocku". 100% należy do PiS, 0% do drugiego sortu!

2014 "Wśród 106 miast, w których wybieraliśmy prezydentów, kandydaci związani z PO zostali włodarzami 28 miast, SLD 13 miast, PiS 12 miast, PSL 5 miast, a Twój Ruch jednego. Niezależnych prezydentów będzie ok. 45"

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,143907,17055787,Najwieksze_miasta__w_ktorych_partie_maja_prezydenta_.html

2018 107 miast
PiS - 4
KO - 22
SLD - 2
PSL - 1
K15 - 1
własny komitet - 77

http://sonar.wyborcza.pl/sonar/7,156422,24129216,wybory-samorzadowe-107-miast-prezydenckich-ile-wziely-partie.html

--
Bruno

Data: 2018-11-06 15:45:19
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:005bb41b-3ba2-49bb-9a99-12a5d55207b2googlegroups.com...

[...]

Och jak musi boleć! Dowodem jest uruchomienie się PODSZYWACZA uzywającego mojego aliasu oraz lepudruk, moherowy beret, maniek  itd itp. Ta kanalia najwyraźniej cierpi okrutnie w augustowskie noce w zamku nad notecią. No co tam Lord(zik)? Oglądałeś Tuska kontra "komisja" PiS? Chiałbys być  taki jak on? Nic z tego łajzo UB-ecka! ;-)))

--
Pajdak

Suweren powiedział zdecydowane nie upartyjnieniu samorządów niższego szczebla