Suweren spontanicznie rozszerza zakaz handlu w niedzielę na kolejne instytucje

Data: 2018-12-01 10:12:51
Autor: Bruno Brunowski
Suweren spontanicznie rozszerza zakaz handlu w niedzielę na kolejne instytucje
"Nawet Kościół katolicki traci na zakazie handlu w niedzielę! Część ludzi łączyła niedzielną mszę z zakupami, a teraz po prostu zostaje w domu. Wiem, że w mojej okolicy, na Podlasiu, wpływy z tacy zmalały średnio o 20 proc - opowiada w rozmowie z ,,Faktem"."

https://innpoland.pl/148385,koscioly-a-zakaz-handlu-w-niedziele-wierni-daja-mniej-pieniedzy

Wazelina za rozbawienie. --
Bruno

Data: 2018-12-02 08:22:09
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:eddc3ec3-1f7b-45dc-8315-cfb4f0d196abgooglegroups.com...
"Nawet Kościół katolicki traci na zakazie handlu w niedzielę!

Wredny naród zostaje w domu i ogląda TVN. Kasa idzie do Rydzyka jakby nic, a biedne klechy głodują! ;-)))

Wazelina za rozbawienie.

"Nam się należy!" - wrzeszczała w Sejmie B.Szydło zaraz po zdymisjonowaniu przez Nowogrodzką!
--
Bruno

Suweren spontanicznie rozszerza zakaz handlu w niedzielę na kolejne instytucje