Suweren wsiadl na rower

Data: 2018-08-28 22:23:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Suweren wsiadl na rower
Data: 2018-08-29 21:03:00
Autor: Dąbrowski
Suweren wsiadl na rower
W dniu 2018-08-29 o 07:23, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23836373,bielsko-biala-zabral-6-letniego-syna-na-przejazdzke-rowerami.html#Z_Czolka3Img

http://bielskiedrogi.pl/8007_foto_nieodpowiedzialny_ojciec_zabral_6latka_na_przejazdzke_rowerowa_po_s52_w_bielskubialej.html

junior ma gianta, tatko elektryka jesli dobrze widze tylko rozumu zabraklo :-)

Na szczęście duch ormo w narodzie nie zaginął. Czytelnik Marcin wykazał się czujnością, udokumentował przestępstwo, zawiadomił organa i podążył za zbrodniarzami aby przypadkiem nie udało im się uciec. Dzięki jego pomocy policja w sile trzech radiowozów złapała przestępców i będą oni odpowiednio ukarani.

Data: 2018-08-30 09:22:31
Autor: Miroo
Suweren wsiadl na rower
W dniu 2018-08-29 o 21:03, Dąbrowski pisze:
[...]

Ja wiem, wolałbyś przeczytać, że tir ich rozjechał.
W Niemczech czy Szwajcarii podkablowałby Cię nawet zaprzyjaźniony sąsiad, bo "porządek musi być", nie ma przyzwolenia na łamanie prawa, zwłaszcza gdy chodzi o bezpieczeństwo.
Rzucanie w tym przypadku "komuną" jest nie na miejscu.

Pozdrawiam

Data: 2018-09-02 01:01:06
Autor: Dąbrowski
Suweren wsiadl na rower
W dniu 2018-08-30 o 09:22, Miroo pisze:

Ja wiem, wolałbyś przeczytać, że tir ich rozjechał.

Zdarzyło mi się kilka lat temu we Francji przez pomyłkę wjechać na ekspresówkę z zakazem jazdy rowerów (D912 między Agde a Marseillan Plage *). Nie wiem czy ktoś zawiadomił policję, czy przypadkiem tam przejeżdżali, ale najpierw zadbali abym bezpiecznie zjechał z tej drogi a potem pouczyli, że po tej drodze rowerem nie wolno jeździć. I na tym się skończyło. A u nas od razu 250 zł mandatu za wjazd na eskę i skierowanie sprawy do sądu. Czyżby francuskiej policji mniej zależało na bezpieczeństwie obywateli niż polskiej?

* w tej chwili obok D912 jest wybudowana droga dla rowerów, wtedy tej ddr jeszcze nie było

Data: 2018-09-01 23:06:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Suweren wsiadl na rower
Suweren raczej nie jest obcokrajowcem a ty nie miałeś dziecka ze sobą więc przykład niestety z dupy wzięty.

Data: 2018-09-02 09:18:48
Autor: m
Suweren wsiadl na rower
W dniu 02.09.2018 o 08:06, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Suweren raczej nie jest obcokrajowcem a ty nie miałeś dziecka ze sobą więc przykład niestety z dupy wzięty.

Niemniej jednak załatwienie sprawy jest rzeczywiście w duchu ormowca.

p. m.

Data: 2018-09-02 10:50:56
Autor: Rowerex
Suweren wsiadl na rower
W dniu niedziela, 2 września 2018 08:06:42 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:

Suweren

Nie powinno być "SUVeren", skoro już mamy np. "TIRówkę"? To tak a'propos ciekawostek językowych ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-09-04 09:49:19
Autor: ń
Suweren wsiadl na rower
Wyleciałem kiedyś autem z katowickiej (pękła opona), przypadkiem ocaliłem życie.
Nie mogąc się ruszyć z fotela zadzwoniłem na 997.
Przyjechał patrol drogówki, policjant przedarł się przez kartoflisko, otworzył moje drzwi i powiedział "no panie kierowco, będzie mandacik 200 zł za przejechanie linii ciągłej".

-- -- -
A u nas od razu 250 zł mandatu za wjazd na eskę i skierowanie sprawy do sądu.

Data: 2018-09-04 07:22:35
Autor: Rowerex
Suweren wsiadl na rower
W dniu wtorek, 4 września 2018 09:49:19 UTC+2 użytkownik ń napisał:
[...]

Kiedyś opisywano sytuację w której z powodu zdaje się akcji ratunkowej czy czegoś tam w okolicach parkingu dla mieszkańców trzeba było nieco przestawić jeden pojazd - policja nawiązała kontakt z właścicielem, ten wyszedł z pobliskiego mieszkania, wsiadł do samochodu i przestawił go o kilka metrów - po czym dostał mandat, by był pod lekkim "wpływem" :) Ciekawe, czy gdyby go nie uruchomił, tylko zwolnił hamulec i przepchał, to też by dostał mandat...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-09-04 20:20:09
Autor: ń
Suweren wsiadl na rower
Mnie w identycznej sytuacji - tyle że nie będącego pod wpływem - pobiła srasz wiejska za to, że z mieszkania do którego zapukali zszedłem... bez dokumentów.
Wyszarpali mnie zza kierownicy w chwili, gdy zapuściłem silnik i ruszyłem o te kilka metrów do przodu
Policja była po mojej stronie (aż się ździwiłem), lecz prokurwatura postanowiła, że srasznicy prowadzili "czynności ustalające tożsamość kierowcy pojazdu".
Jedno z doświadczeń po których wiadomo, że władzę trzeba ru..ać bo jak nie, to waadza wyru..a Ciebie.

-- -- -

Data: 2018-09-03 13:52:28
Autor: kawoN
Suweren wsiadl na rower
W dniu 29.08.2018 o 07:23, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Obiektywnie patrząc to jazda pasem awaryjnym po autostradach
i ekspresówkach jest bezpieczniejsza niż jazda po innych drogach
gdzie jest pobocze i samochody często na nie zjeżdżają w różnych
celach (na autostradach i ekspresówkach najczęściej przestrzegają
zakazu jazdy tymi pasami) - albo po drogach gdzie pobocza nie ma.
Jedynie zjazdy i wjazdy to problem...

Chociaż nie namawiam do takiego łamania przepisów.

pozdr
kawoN

Data: 2018-09-03 05:01:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Suweren wsiadl na rower
-- Chociaż nie namawiam do takiego łamania przepisów.

czlowiek dorosly sam decyduje ale dzieci trzeba chronic jesli to wlasny tatko tak sobie ubzdura

Data: 2018-09-03 14:37:58
Autor: cytawa
Suweren wsiadl na rower
kawoN pisze:

[...]

NIkt nie zadal pytania w gdzie facet wjechal na ekspresowke, moze jechal legalnie jakas droga a tu nagle pojawila sie ekspresowka. Sa takie przypadki. I co mial zrobic, teleportowac sie? A oczywiscie sama jazda pasem awaryjnym jest bardzo bezpieczna.

Od razu do wiezienia.

Jan Cytawa

Data: 2018-09-03 16:26:35
Autor: m
Suweren wsiadl na rower
W dniu 03.09.2018 o 14:37, cytawa pisze:
kawoN pisze:

[...]

Trochę to że z tyłu jechał sześciolatek jest problemem. Bo dziecko w tym
wieku jedzie tak że raz na jakiś czas się "gibnie" i wtedy może wjechać
pod samochód.

Chociaż może  tak się "gibnąć" także ze zwykłego chodnika.

p. m.

Data: 2018-09-03 09:18:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Suweren wsiadl na rower
A teraz zestaw sobie prędkości pojazdów na drodze szybkiego ruchu i w terenie zabudowanym.

I jeden z komentarzy pod artykułem:

Sprytnie, że jechał przodem. W razie czego auto weźmie małego

Data: 2018-09-04 15:16:46
Autor: kawoN
Suweren wsiadl na rower
W dniu 03.09.2018 o 16:26, m pisze:

Trochę to że z tyłu jechał sześciolatek jest problemem. Bo dziecko w tym
wieku jedzie tak że raz na jakiś czas się "gibnie" i wtedy może wjechać
pod samochód.

To zależy.
Moja młodsza córka stresuje się gdy musi jechać
pierwsza. Wszystkim. A jak jedzie za mną nic nie jest
jej straszne i nigdy nic sobie nie zrobiła.

pozdr.
kawoN

Data: 2018-09-04 15:55:33
Autor: m
Suweren wsiadl na rower
W dniu 04.09.2018 o 15:16, kawoN pisze:
[...]

Mój syn też stabilniej jedzie wtedy kiedy jedzie z tyłu. Niemniej
jednak, mimo że jedzie dobrze, to jednak sie raz na jakiś czas "gibnie",
tj nagle jakby straci równowagę i zjedzie z toru o jakieś pół metra.
Muszę mieć to na uwadze kiedy planuję trasę i staram się żeby między
chodnikiem którym jedziemy a jezdnią był np. pas zieleni.

p. m.

Data: 2018-09-05 11:31:32
Autor: kawoN
Suweren wsiadl na rower
W dniu 04.09.2018 o 15:55, m pisze:

[...]

No tak - ale dzięki temu że jedzie "za" to można
planować. Jak jedzie "przed" planowanie za dziecko
jest trudniejsze bo komunikacja słowna szwankuje :-)

pozdr
kawoN

Data: 2018-09-05 11:41:37
Autor: cytawa
Suweren wsiadl na rower
kawoN pisze:

No tak - ale dzięki temu że jedzie "za" to można
planować. Jak jedzie "przed" planowanie za dziecko
jest trudniejsze bo komunikacja słowna szwankuje :-)

Widzial kto, zeby locha szla za warchlakami?

Data: 2018-09-05 14:52:20
Autor: kawoN
Suweren wsiadl na rower
W dniu 05.09.2018 o 11:41, cytawa pisze:

Widzial kto, zeby locha szla za warchlakami?

:-) człowiekowi wydaje się, że ma nieco bardziej
zaawansowany aparat komunikacji między osobnikami
niż zwięrzęta, ale w przypadkach takich jak wskazywanie
drogi pierwotne instynkty wydają się o wiele lepszym
rozwiązaniem :-)

pozdr
kawoN

Data: 2018-09-05 07:35:30
Autor: Rowerex
Suweren wsiadl na rower
W dniu środa, 5 września 2018 14:52:23 UTC+2 użytkownik kawoN napisał:
> [...]

niż zwięrzęta, ale w przypadkach takich jak wskazywanie
drogi pierwotne instynkty wydają się o wiele lepszym

"Za" i "przed" ma swoje zalety i wady, nie można powiedzieć jednoznacznie co jest lepsze. Przykład:

https://www.youtube.com/watch?v=guyFEycS5AE

Gdyby film obejrzeć do połowy, to bycie "przed" naraża całą gromadkę, ale około 47 sekundy pojawiają się dorosłe osobniki "za". Tak więc zarówno "tylko za" jak i "tylko przed" ma wady - ideał to jednocześnie "za i przed"

Pozdr-
-Rowerex

Suweren wsiadl na rower