Suwerenność czeciej eRPe

Data: 2015-01-30 20:07:09
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Suwerenność czeciej eRPe
W przypadku PRL ostatnie słowo co do losów państwa i narodu polskiego należało do lokatorów Kremla, co oznacza, że PRL była okupacyjną formą polskiej państwowości, w której suwerenność polityczna została Polakom odebrana. No a co z III Rzecząpospolitą? Czy jest ona suwerenną formą polskiej państwowości, czy kolejna formą okupacyjną?

Pewne światło na tę sprawę rzucają wyjaśnienia rządu w sprawie pigułki tak zwanej „dzień po”. Otóż rząd tłumaczy, że musi dopuścić ją do sprzedaży bez recepty, bo tak kazała Unia Europejska. Skoro nawet w takiej drobnej sprawie władze III Rzeczypospolitej nie mogą samodzielnie decydować, to cóż dopiero mówić o sprawach ważniejszych?

Data: 2015-01-30 20:13:47
Autor: the_foe
Suwerenność czeciej eRPe
W dniu 2015-01-30 o 20:07, dr Schultz i koń Fritz pisze:
[...]

nigdy nie rozumiałem czegos takiego jak niemoznosc kupienia leku, bo jest "na receptę". Jak ktos chce zaplacić 100% ceny powiniem móc kupic dowolny lek (jak ma 18 lat). Obecny system ma na celu tylko ustawowe nasyłanie klientów lekarzom: przeciez i tak przepiszą wszystko, trzeba tylko odpowiednio posmarowac.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-30 21:09:41
Autor: Marek Czaplicki
Suwerenno czeciej eRPe
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu pitek, 30 stycznia 2015 20:13:

W dniu 2015-01-30 o 20:07, dr Schultz i ko Fritz pisze:
Pewne wiato na t spraw rzucaj wyjanienia rzdu w sprawie piguki
tak zwanej ?dzie po?. Ot rzd tumaczy, e musi dopuci j do
sprzeday bez recepty, bo tak kazaa Unia Europejska. Skoro nawet w
takiej drobnej sprawie wadze III Rzeczypospolitej nie mog samodzielnie
decydowa, to c dopiero mwi o sprawach waniejszych?

nigdy nie rozumiaem czegos takiego jak niemoznosc kupienia leku, bo
jest "na recept". Jak ktos chce zaplaci 100% ceny powiniem mc kupic
dowolny lek (jak ma 18 lat). Obecny system ma na celu tylko ustawowe
nasyanie klientw lekarzom: przeciez i tak przepisz wszystko, trzeba
tylko odpowiednio posmarowac.

Nie rozumiesz? Ju Grecy satroytni nadali t sam nazw zarwno lekom jak i trucinie. Zapytaj farmaceuty czy w nadmiarze mona si nimi otru?

Data: 2015-01-30 23:36:02
Autor: the_foe
Suwerenno czeciej eRPe
W dniu 2015-01-30 o 21:09, Marek Czaplicki pisze:
[...]

tyle ze wtedy analfabetyzm by bliski 100%.

Scenka rodzajowa:
Ide do lekarza i mwie "mam 190/120", na to konowa "masz tu druczek na diuretyka od amerykanskiej firmy co mi fajne wycieczki prezentuje". Wow. A nie mgbym do aptekary zagadn "mam 190/120"? a ona "mam tu fajnego diuretyka za 200 z od fajnej amerykanskiej firmy co mi..." to jej wtracam: "Aptekaro dawaj najtanszego sowackiego diuretyka" ona:"4.96" i jestem happy.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-31 11:10:16
Autor: Dirko
Suwerenno czeciej eRPe
Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:mah29b$tg7$1mx1.internetia.pl...

> [...]
Ide do lekarza i mwie "mam 190/120", na to konowa "masz tu druczek na diuretyka od amerykanskiej firmy co mi fajne wycieczki prezentuje". Wow. A nie mgbym do aptekary zagadn "mam 190/120"? a ona "mam tu fajnego diuretyka za 200 z od fajnej amerykanskiej firmy co mi..." to jej wtracam: "Aptekaro dawaj najtanszego sowackiego diuretyka" ona:"4.96" i jestem happy.
    W aptece w ktrej wykupuj leki (przewanie z recepty)
pani farmaceutka za kadym razem proponuje mi zamienniki i informuje o promocjach.
Dziki temu udaje mi si zaoszczdzi spore kwoty.
    Moe od nas za daleko na wyspy Hula-Gula

Data: 2015-01-30 21:12:06
Autor: Patriota
Suwerenność czeciej eRPe
W dniu 2015-01-30 o 20:13, the_foe pisze:

[...]

Nikt tego nie rozumie. a to proste: reżym ma ludzi za półgłówków których cały czas trzeba trzymać za rączkę a drugą trzymać palę, bo inaczej mogą sobie krzywdę zrobić.

Data: 2015-01-30 22:26:16
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Suwerenność czeciej eRPe
W dniu 2015-01-30 o 20:13, the_foe pisze:
i tak przepiszą wszystko, trzeba tylko odpowiednio posmarowac.

Ano kasa musi się zgadzać, kiedyś kupowałem na receptę po 15PLN, teraz bez recepty po 50:)

Data: 2015-01-30 21:08:28
Autor: Patriota
Suwerenność czeciej eRPe
[...]

Z czego to wynosisz, byłeś w tamtych czasach jakimś decydentem, czy tylko fantazjujesz?

Data: 2015-01-30 22:49:16
Autor: andal
Suwerenno czeciej eRPe
On Fri, 30 Jan 2015 21:08:28 +0100, Patriota wrote:

[...]

ty jestes sierota czy nie chodziles do zadnej szkoly ?

Data: 2015-01-31 09:23:46
Autor: Patriota
Suwerenność czeciej eRPe
W dniu 2015-01-30 o 23:49, andal pisze:
[...]

Nawet nie próbuj mnie podrywać, toleruję, ale nie ten adres.

Data: 2015-01-31 00:01:23
Autor: boukun
Suwerenność czeciej eRPe
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:magkp3$r8l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ten też często pierdoli od rzeczy, w zależności, którą nogą z łóżka wstanie...
PRL było w przeciwieństwie do RPIII krajem wolnym, przynajmniej w miarę wolnym za Gomułki i Gierka. Dzisiaj jesteśmy natomiast okupowani...

boukun

Data: 2015-01-31 12:03:45
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Suwerenność czeciej eRPe
W dniu 2015-01-31 o 00:01, boukun pisze:
PRL było w przeciwieństwie do RPIII krajem wolnym

W prylu to co wyprodukowali gojce szło na wschód, a dziś jest wyprowadzane na zachód. Kiedyś brakowało towaru a dziś pijendzy.

http://2.bp.blogspot.com/-Gj3mEJ8q-Uo/UlvVUX2azWI/AAAAAAAABHQ/taBYEwIQ68Q/s1600/27t+cudow.jpg

http://belfer.muzhp.pl/uploadedFiles/images/3137ca36317fe60c01e111f222f35c38.jpg

http://x7.cdn03.imgwykop.pl/c3397993/link_7UbcHmoJWlWrpnLKeUeg60jRc7hzzmLb,w300h223.jpg

Dla arłukowicza:
http://bi.gazeta.pl/im/9/4164/z4164609X.jpg   :)

Data: 2015-01-31 12:07:32
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Suwerenność czeciej eRPe
Ja pierdole, ci ze wschodu i ci z zachodu chcom naszego dobra, czy to nie piękne? :) Tak zażarcie walczom o Nasz dobrobyt:)

A gdzie podziała się kasa? I dlaczego chcieli zapierdolić lasy?

Suwerenność czeciej eRPe