Suworow: kluczem (do Smolenska) jest gaz

Data: 2011-01-16 08:36:16
Autor: Kontroler Ruchu
Suworow: kluczem (do Smolenska) jest gaz

Użytkownik <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igtk12$7nf$1inews.gazeta.pl...
"- Gdy na początku ub. roku w Polsce zaczęto szukać gazu łupkowego na dużą
skalę, Moskwa przestraszyła się, że staniecie się dużym eksporterem tego
surowca - mówi Wiktor Suworow, b. agent sowieckiego wywiadu wojskowego GRU,
autor książek o historii Związku Sowieckiego.

 I ty mu jełopie wierzysz! Przecież to Rusek! Agent KGB tak jak Putin! Jesteś aż tak głupi by wierzyć, że przez wydobycie kilku metrów sześciennych gazu ze skał staniemy się światowym mocarstwem mogącym zagrozić interesom Ruskich czy Arabów! Trzeba mieć zdrowo najebane we łbie by wierzyć w takie brednie. Ale to typowe dla pisowskich prowokatorów!

Data: 2011-01-16 23:11:37
Kontroler Ruchu <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał(a):

> [...]
> surowca - mówi Wiktor Suworow, b. agent sowieckiego wywiadu wojskowego > GRU,
> autor książek o historii Związku Sowieckiego.

Koles -myslisz ze ty wygladasz na bardziej wiarygodnego wiec mam uwierzyc
tobie? Kpisz czy o droge pytasz? ;P

[...]

To, w co ty wierzysz, nie uwierzy nikt o zdrowych zmyslach, a nawet rosjanie ;)

Data: 2011-01-16 23:18:29
  <kiepsk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Kontroler Ruchu <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał(a): > > Użytkownik <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:igtk12$7nf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> To, w co ty wierzysz, nie uwierzy nikt o zdrowych zmyslach, a nawet rosjanie ;)

PS: nie pisz spodtego nicka, ten cie zbyt mocno dezawuuje, szachisto ;P

--

Suworow: kluczem (do Smolenska) jest gaz