Suworow o polskich s?u?bach specjalnych

Data: 2014-02-03 20:48:56
Autor: miś z okienka
Suworow o polskich s?u?bach specjalnych
    Jeszcze niedawno szefem WSI był generał Dukaczewski.
No tak, towarzysz z tej samej uczelni, którą i ja kończyłem (śmiech). Jesteście lekkomyślni, jeśli myśleliście, że szkoleni w Związku Sowieckim oficerowie będą bronić niepodległości waszego kraju. Nie wierzcie w to, że usuwając tych oficerów, pozbędziecie się fachowców i Polska będzie bezbronna. Sami wielokrotnie wymyślaliśmy takie bajki, aby wpływać na bieg wydarzeń w różnych miejscach świata.
Polskie służby muszą same wyszkolić kadry, w przeciwym razie czeka was powtórka z historii. Gdybym dziś był premierem w waszym kraju, natychmiast zwolniłbym wszystkich ludzi, którzy służyli Moskwie. Dałbym im solidne emerytury i na zawsze odsunął od tajemnic kraju. Niech sobie tak jak ja piszą książki. Niech robią na drutach byle tylko nie zajmowali się bezpieczeństwem Polski.
więcej:
http://www.militarium.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=1509
http://www.historycy.org/index.php?showtopic=24527

Data: 2014-02-03 21:55:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lcorur$c7d$2node2.news.atman.pl...
[...]

Pieprzenie kotka przy pomocy młotka.
Gdy odradzała się Polska miedzywojenna było jeszcze piękniej. Tworzono tajne służby z tajnych współpracowników tajnych służb trzech zaborów.
Pieprzone kmioty, zawsze tak jest, że ustroje się zmieniają, a tajne służby zawsze pozostają.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-03 22:32:19
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52f00256$0$2370$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bardzo słusznie, bo to byli cywilizowani zaborcy, a nie wściekłe bydło przyuczone srać do ludzkich mózgów, w praktyce zdolne tylko do machlojek i sadystycznych porachunków.

Pieprzone kmioty, zawsze tak jest, że ustroje się zmieniają

Jakie 'ustroje'?  Sowieciarską sektę nazywasz 'ustrojem'?

Suworow o polskich s?u?bach specjalnych