Suzuki Baleno

Data: 2020-04-27 23:25:41
Autor: abn140
Suzuki Baleno

w 2-3 letni,
nie w temacie ale nie chcesz poczekac?
daje sie juz zauwazyc wysyp aut na sprzedaz,
po parkingach zatrzesienie aut z kartkami 'sprzedam'
zapewne paru baleniarzy postanowi zamienic swoje auto na kilka rat kredytu w sytuacji jak roboty nie ma....

Data: 2020-04-27 23:55:22
Autor: nadir
Suzuki Baleno
W dniu 27.04.2020 o 23:25, abn140 pisze:

[...]

Jakoś specjalnie mi się nie śpieszy, mam czym jeździć, ale czas odmłodzić "flotę".
Chodzi mi o sam model i markę, a czy go kupię za tydzień czy pół roku, to nie robi mi wielkiej różnicy.
Poza opisami i zdjęciami w internecie nie "macałem" tego modelu. Ale suche dane wskazują, że to byłoby to czego szukam.

Data: 2020-04-28 07:52:34
Autor: ToMasz
Suzuki Baleno
Jakoś specjalnie mi się nie śpieszy, mam czym jeździć, ale czas odmłodzić "flotę".
a czy nie jest tak, że zamiast robić małe serwisy starym autom, kupisz nowe, żeby uniknąć serwisów, ale sumaryczny koszt operacji będzie droższy o kilkadziesiąt tysięcy?

ToMasz

Data: 2020-04-28 07:33:33
Autor: PiteR
Suzuki Baleno
in <news:r88gb2$9ta$1dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

[...]

W PL tak jest bo naprawy są tanie jak barszcz.

np stary pastuch B5.5 koszt zakupu 10tys a nowy z 90tys
można go powlec złotem za różnicę.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-04-28 03:02:11
Autor: Przemek Jedrzejczak
Suzuki Baleno
Pomijasz prestiż a ten wiadomo jest bezcenny ;-)

Data: 2020-04-28 18:34:55
Autor: JDX
Suzuki Baleno
On 2020-04-28 12:02, Przemek Jedrzejczak wrote:
Pomijasz prestiż a ten wiadomo jest bezcenny ;-)

Ba, zwłaszcza w Passacie. :-) I do tego Volkswagenie. :-) Do tego
oczywiście w dizlu. :-)

Data: 2020-04-28 10:04:57
Autor: Przemek Jedrzejczak
Suzuki Baleno
Taki mamy klimat ;-) choć dobrobyt na wsi coraz większy więc B6 już na topie

Data: 2020-04-28 19:20:44
Autor: PiteR
Suzuki Baleno
in <news:3962197b-0586-4e88-90d3-d4143beda1a6googlegroups.com>
user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

Pomijasz prestiż a ten wiadomo jest bezcenny ;-)

no tak, właśnie wielu wkłada go garnka ten prestiż ;)

--
Piter

#zawszegratem

Data: 2020-04-28 16:23:19
Autor: nadir
Suzuki Baleno
W dniu 28.04.2020 o 07:52, ToMasz pisze:

a czy nie jest tak, że zamiast robić małe serwisy starym autom, kupisz nowe, żeby uniknąć serwisów, ale sumaryczny koszt operacji będzie droższy o kilkadziesiąt tysięcy?

Trudno mi powiedzieć, bo zbyt rzadko kupuje samochody, za to zbyt często muszę je naprawiać i tak nie bardzo mam do tego zapał. Średnia wieku moich samochodów to 33 lata.

Data: 2020-04-29 10:32:47
Autor: K
Suzuki Baleno
On 28/04/2020 15:23, nadir wrote:
[...]

Jakies klasyki?

Data: 2020-04-29 15:31:18
Autor: nadir
Suzuki Baleno
W dniu 29.04.2020 o 11:32, K pisze:

Jakies klasyki?

No może jeden? Reszta to około dwudziestoletnie dupowozy i jeden z nich zamierzam wymienić.

Data: 2020-04-29 15:11:58
Autor: K
Suzuki Baleno
On 29/04/2020 14:31, nadir wrote:
W dniu 29.04.2020 o 11:32, K pisze:

Jakies klasyki?

No może jeden? Reszta to około dwudziestoletnie dupowozy i jeden z nich zamierzam wymienić.

Jak pozostale tez moga nimi zostac i masz gdzie trzymac to trzymaj na lepsze czasy.

Suzuki Baleno