[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.

Data: 2011-12-30 00:03:54
Autor: doktorski
[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
W dniu czwartek, 29 grudnia 2011, 22:00:32 UTC+1 użytkownik  tester2003 napisał:

Wybór padł na Suzuki DR-Z 400. Nie chcę kupować dwóch motorów.. Przeznaczenie
to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).
A wziales pod uwage fakt, ze opona szutrowa nie bedzie w ogole trzymac w piachu (tor) a kostka bedzie na asfalcie znikac w oczach? O przydatnosci DRZ400 na tor nie wspomne - do turlania sie po hopkach wystarczy.

pzdr, dr
14/525/400, DRZ byla

Data: 2011-12-30 02:09:44
Autor: Michal Demczuk
tester2003 napisał:

[...]

Spokojnie, pojezdzi troche to sie wyleczy z jednego albo z drugiego :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.