[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.

Data: 2012-01-10 11:23:34
Autor: August
[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Użytkownik " tester2003" <kt000s.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdikdg$l7m$1inews.gazeta.pl...
Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum).

Dopiero zaczynam swoją zabawę z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku
miesięcy oczytuje się na różnego rodzaju stronach/forach etc. Chcę wykorzystać
okres zimowy na zakup motocykla.

Wybór padł na Suzuki DR-Z 400. Nie chcę kupować dwóch motorów. Przeznaczenie
to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).

Nie jestem doswiadczonym "motocyklistom", ale w odroznieniu od kolegow na grupie raczej dorywczo "pozyczaczem" motocykli niz ich wlascicielem ;-) ale dzieki temu chyba znam motocykl, który by idealnie pasowal na pierwsze kroki w terenie plus asfalt.

https://picasaweb.google.com/taugusto1981/MotosIHaveRidden#5610082934831829282

Naprawde fajnie to jezdzi w trasie. Mimo moich obaw trzyma luzno 90km/h bez rzezenia, wycia, powrotu manteki itp.Komfot wystarczajacy.Mam 178 cm i dla takiego wzostu wydawal sie nawet nieco za wysoki dla poczatkujacego. Co ci wiecej trzeba.W terenie jestem jeszcze zielony, ale pewnie sa filmiki na Youtube.

Podjechac obejrzec DRZ tez moge, ale technicznie nie pomoge, raczej moge zobaczyc kto sprzedaje i jakie ma podejscie.

pozdrav,
August

[Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.