Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!

Data: 2013-06-20 19:17:36
Autor: Piker95
Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
Witam,mam problem z moją Dr-ką.Wymieniłem w niej łańcuszek rozrządu,linkę gazu,króciec.Motor nie chce odpalić.Nie mam pojęcia czemu.Iskrę ma.Paliwo dochodzi.Nie mam pojęcia co go boli..POMOCY!

Data: 2013-06-20 20:07:21
Autor: HusqvarnaSMR
Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
A przypadkiem rozrządu nie przestawiles?

Data: 2013-06-20 20:11:14
Autor: Piker95
Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
HusqvarnaSMR napisal

A przypadkiem rozrządu nie przestawiles?

Witam.rozrzad jest jak najbardziej ok.w silniku jest wszystko na miejscu.Igła.Nie mam pojecia co go boli...Kreci rozrusznikiem,silnik robi sie cieply a nie chce załapac.

Data: 2013-06-20 20:16:16
Autor: Piker95
Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!
Piker95 napisal

HusqvarnaSMR napisal

Nawet sprawdzałem moduł.dalej to samo.

Data: 2013-06-21 10:34:25
Autor: Seoman
Użytkownik "Piker95"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0fd64e3daabc451d9f9e94020f4af7b6$1@grupy.scigacz.pl...
Nawet sprawdzałem moduł.dalej to samo.

Miałem nie reagować, ale przecież tego nie da się czytać. Człowiek, zostawiaj Ty, proszę, jedną spację po kropce i przecinku. Fajnie też byłoby po tej kropce zaczynać nowe zdanie wielką literą.

Pozdrawiam,
Seoman

Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!