Suzuki GSX 600F 1993r

Data: 2012-06-13 08:36:02
Autor: danon_888
Suzuki GSX 600F 1993r
Witam wszystkich...iż, problem jest tego typu kupiłem jakiś czas temu '3tygodnie' suzuki gsx 600f 93r. i gdy go oglądałem był mały wyciek z spod silnika ale nie groźny wiedziałem ze nie działa stacyjka dobrze trzeba wyczuć moment by przekręcić, ze linka od prędkościomierza nie pokazuje km i ze stan paliwa 'linka' tez nie działa no nic zakupiłem ponieważ moto był śmigany i sprawdzany to kupiłem. Wątek to taki że pojeździłem jak wróciłem do domu jakieś 3-4h odstawiłem do garażu ponieważ musiałem jechać do swojego domu. Moto stało 3 dni ja do garażu chce odpalić a tu nic Sad to znaczy...przekręcam elegancko i tak jak by się ślizgał bądź nie miał dość siły by odpalić ze startera no dobra looz biorę na kable od auta myk moto bach odpala po chwili traci moc i gaśnie i nawet przekręcona maneta nic nie daje Sad znów bach odpalił wrzucam 1 ja mu w gaz a on obroty spadają i zgasł...teraz moje pytanie co to może być ?? dodam ze wymieniłem świece i kupiłem nowy aku i tez nic nie dało... Mad z góry dziękuje za pomoc.

Data: 2012-06-13 08:39:27
Autor: Piotr Klimek
Suzuki GSX 600F 1993r
Dnia (Wed, 13 Jun 2012 08:36:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za danon_888
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

 Wydaje mi się, że czujnik interpunkcji się popsuł.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-13 08:45:49
Autor: danon_888
Suzuki GSX 600F 1993r
Oj tam Oj tam ;p ;) po prostu wkleiłem z dodanego mojego postu tu ponieważ tam nie mam odpowiedzi jak na razie...;(...Pozdrawiam.

Data: 2012-06-13 10:49:37
Autor: Kuczu
Suzuki GSX 600F 1993r
W dniu 2012-06-13 10:45, danon_888 pisze:
Oj tam Oj tam ;p ;) po prostu wkleiłem z dodanego mojego postu tu
poniewaĹź tam nie mam odpowiedzi jak na razie...;(...Pozdrawiam.

No to poswiec chwilke i napisz to tak zeby normalny czlowiek mogl cos z tego zrozumiec. Wtedy sprobujemy Ci cos pomoc.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-13 09:07:30
Autor: danon_888
Suzuki GSX 600F 1993r
Kuczu napisal

[...]

No dobra więc kupiłem suzuki gsx600f 93rok i po prostu nie pali ślizga się na starterze i czasami kręci ale nie może odpalić jak by siły nie miał od auta odpala na kable ale później traci obroty i gaśnie jestem amator na forum jak i w motocyklach więc sorry za pomyłki itp z góry. To tyle w skrócie chciałem tylko opisać dokładnie mój problem. Pozdro all    --

Data: 2012-06-13 09:21:20
Autor: Piotr Klimek
Suzuki GSX 600F 1993r
Dnia (Wed, 13 Jun 2012 09:07:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za danon_888
[...]

Przyczyn może być tak dużo, że raczej nie masz szans sprawdzić tego
samemu skoro jak piszesz nie masz żadnego doświadczenia. Jedź z tym do mechanika.

Data: 2012-06-13 09:50:18
Autor: danon_888
Suzuki GSX 600F 1993r
Piotr Klimek napisal

[...]

   A no nie mam doświadczenia nie będę się oszukiwał ani nikogo innego...byłem już wcześniej rozmawiałem i określił się w ten sposób podejrzewa dwie rzeczy ale nie chciał powiedzieć co to jest i powiedział ze jak to są te rzeczy które myśli to będą strasznie drogie:( ale no dobra dzięki za jakąkolwiek pomoc :) nic to jak już będę wiedział co i jak to dam znać co powiedział pan mechanik...pozdro...

Data: 2012-06-13 11:52:46
Autor: AZ
Suzuki GSX 600F 1993r
On 06/13/2012 11:50 AM, danon_888 wrote:

[...]

To po chu...u ten mechanik i idź do innego bo wymienili Ci pół motocykla a jak nie jeździł tak nie będzie jeździł.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-13 10:47:25
Autor: danon_888
Suzuki GSX 600F 1993r
AZ napisal

[...]

 Ale z całym szacunkiem do Ciebie słuchaj czytaj dokładniej bo ja kupiłem ten motor jeździł ale później się coś spitoliło..:(...a u tego mechanika byłem się dowiedzieć co i jak tylko nie powiem zdziwiłem się jak mi nie chciał powiedzieć co to może być...;|...jak się dowiem dokładnie co i jak to napisze być może jutro to zawiozę i napisze wam co mi powiedział i bym prosił o ocenę waszą czy to się opłaca itp...bo szczerze to ja już się strasznie zniechęciłem do tego moto:(...a tak a propo znacię może jakiegoś mechanika od moto dobrego w Łodzi??...bo ja znam jak coś serwis22 w łodzi i tam właśnie jadę jutro.  --

Data: 2012-06-14 22:14:30
Autor: Tomek Wozniakowski
Suzuki GSX 600F 1993r
   Czesc :)
W dniu 2012-06-13 12:47, danon_888 pisze:
jakiegoś mechanika od moto dobrego w Łodzi??...bo ja znam jak coś
serwis22 w łodzi i tam właśnie jadę jutro.

Przy suzi w Lodzi grzebali mi w Profi i bylem zadowolony przez wiele lat. Fakt, ze tani to oni nie sa.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-06-13 12:53:46
Autor: Jacot
Suzuki GSX 600F 1993r
danon_888 <danon23@_NOSPAM_autograf.pl> wrote:

... jak by siły nie miał od auta odpala na kable ale później traci obroty i gaśnie jestem amator na forum jak i w motocyklach więc sorry za pomyłki itp z góry.

Charset w porzadku, interpunkcja, ortografia i gramatyka do wymiany.
Forum to drzwi obok, tam sa specjalisci, oj.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-06-14 11:13:49
Autor: Adam Wysocki
Suzuki GSX 600F 1993r
danon_888 <danon23@_nospam_autograf.pl> wrote:

No dobra więc kupiłem suzuki gsx600f 93rok i po prostu nie pali ślizga się na starterze

Co to znaczy "ślizga się na starterze"?

odpala na kable ale później traci obroty i gaśnie

Włączasz ssanie?

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

Suzuki GSX 600F 1993r