Suzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kable

Data: 2009-06-28 23:40:32
Autor: Kocur57
Suzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kable

"Bulas" <tbobula@gmail.com> wrote in message news:76108bab-c847-44eb-a9bd-98eb7b452897h2g2000yqg.googlegroups.com...
Witam,
Rozszczelniła mi się chłodnica w w.w. motorze. Nie dało się jej
naprawić więc chciałem kupić nową.

Witam, ja w swojej sztuce tez przerabialem ten temat. Popekaly przy chlodnicy te elementy do ktorych przykreca sie przewody idace od silnika. Niewiem gdzie probowales to naprawic ale chyba zle trafiles. Z preclowskiego polecnia oddalem swoja chlodnice w wawie na ul okopowiej o ile pamietam i tam panowie odcieli te kawalki, frezer dorobil je z alu i dospali je slicznie. Calosc przymalowali. Tak ze wyglada jak nowe i dziala do tej pory- ok 3 lat  - koszt uslugi ok 200 zl. Z tego co mowili kazda chlodnice da rade zrobic, a jesli nie to mozna zrobic druga wedlug wzoru.
jesli to tak usterka to moze jednak uda sie to gdzies zrobic i nie kombionowac z przewodami olejowymi

pozdrawiam

Kocur57
GSX 750 Inazuma - na wydaniu ;o)

Suzuki GSX750 Inazuma - chlodnica i kable