Suzuki Grand Vitara

Data: 2011-08-09 07:40:40
Autor: krzyss
Suzuki Grand Vitara
W dniu 2011-08-08 18:43, PW pisze:
Witam Was, i zapytuję, czy rozważając auto 4x4 do codziennego użytku,
bardziej jednak na drogi, ale czasem w całkiem sporym śniegu, błocie i w
górkach, warto się zainteresować autkiem z tytułu. Chcę kupić mniej więcej
czterolatka. Poszukuję opinii na temat psujności, wygody, spalania (raczej
benzyna 2l, ale może się skończyć na dieslu 1.8), szeroko pojętych wad i
zalet. Na co zwracać uwagę przy ewentualnym zakupie. A może jakieś ciekawe
alternatywy z manualną skrzynią i możliwością pojeżdżenia na pełnym 4x4 - bo
Grand Vitara mogłaby być o te pół numeru większa, zwłaszcza w bagażniku...
Grupo, pomóż :)

Benzyna po wawie potrafi spalic 15L
Diesel 1,9 to konstrukcja z renault, wiec lubi pokaprysic dodatkowo ma DPFa. Raczej te auta sa solidne i sie nie psuja.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-08-09 18:00:11
Autor: PW
Suzuki Grand Vitara

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4e40c85b$1news.home.net.pl...

| Benzyna po wawie potrafi spalic 15L
| Diesel 1,9 to konstrukcja z renault, wiec lubi pokaprysic dodatkowo ma
| DPFa. Raczej te auta sa solidne i sie nie psuja.

Właśnie kwestii silnikowej obawiałem się najbardziej, dzięki :)

zdrówka, Piotr

Suzuki Grand Vitara