Suzuki Grand Vitara - ocena og??oszenia

Data: 2011-02-09 11:42:11
Autor: komar
Suzuki Grand Vitara - ocena og??oszenia
W dniu 2011-02-09 10:34, Heraklit pisze:
Szukam dla siebie suv-a i trafiłem na coś takiego:
http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-salonowa-idealna-C15530853.html.
Czy w ofercie zauważacie jakiś haczyk, coś co wzbudza podejrzenie lub o
co zapytać telefonicznie, by zweryfikować prawdziwość oferty?

zwróć uwagę na "NIE POSIADA ŻADNYCH ŚLADÓW URZYTKOWANIA", szczególnie na to U_RZ_YTKOWANIE. 24kkm przez 5 lat to trochę mało, może samochód więcej stał niż jeździł - stanie bardziej szkodzi niż jazda wbrew pozorom.
sprawdź przód z lewej strony - tam mógł być uderzony, ale mogę się mylić.
Co wystaje z zamków pasów bezpieczeństwa?

Data: 2011-02-09 11:56:21
Autor: lukasz
Suzuki Grand Vitara - ocena og?oszenia
- tam móg³ byæ uderzony, ale mogê siê myliæ.
Co wystaje z zamków pasów bezpieczeñstwa?

znajomy mial przekladke z anglika i uzywal takiego patentu zeby nie musiec zapinac pasow pasazera jak jechal, byl czujnik u kierowcy ale po prawej stronie (nie przelozyl go do lewej)

Data: 2011-02-09 05:06:00
Autor: GregorY
[...]

o tym samym pomy¶la³em.

--