Suzuki SX limuzyna

Data: 2010-09-26 21:43:26
Autor: Roman Smolkowski
Suzuki SX limuzyna
Witam,

Czemu f-ma Suzuki nie sprzedaje SX4 w wersji limuzyna w Polsce? Sprzedaje je w krajach sąsiednich np. w Niemczech i paru innych. W ubiegłym roku gdy wychodzili z tego modelu u nas, sprzedawali je za jak pamietam 40tys.zł - czyli jak za takie auto rewelacja - teraz w Niemczech ok. 17tys. eurosów.

Ale mnie zastanawia coś innego, nie sprzedają tego modelu u nas, bo ktoś sprzedaje takich autek - tzn. sedanów z dużym bagażnikiem więcej i na pewno taniej.

Co to za konkurencja? Szukałem dosyć długo i nic mi nie pasuje - albo za drogie, albo nie wszystko ma jak SX4 - jest duża różnica w tym co ma SX4 i co oferuje ich konkurencja.

P.S.
Pytam, bo przymierzam się do zakupu autka takiej klasy jak SX4 ale koniecznie musi być sedan.

Pozdrawiam,
Roman

Data: 2010-09-26 22:23:50
Autor: DoQ
Suzuki SX limuzyna
Roman Smolkowski pisze:

[...]

Nie prosciej zapytac w Suzuki Motor Poland Sp z o.o.?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-09-26 23:15:59
Autor: Roman Smolkowski
Suzuki SX limuzyna
DoQ pisze:
Roman Smolkowski pisze:

[...]

Byłeś kiedyś w salonie, gdzie sprzedaja nowe autka??? Kupowałeś kiedyś nowe?  Rozumiem, że nadal jeździdsz PF126p. Przecież, tam gdzie pójdziesz, to ICH auta są THE BEST.!!! Tak są tresowani sprzedawcy; jak zwierzęta w ZOO...

P.S.
Jak sobie wyobrażasz odpowiedź na takie pytanie???

Roman

Data: 2010-09-26 23:39:40
Autor: Cavallino
Suzuki SX limuzyna
Użytkownik "Roman Smolkowski" <RomCioS@nie.ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:i7o7oq$mvn$1news.task.gda.pl...
Witam,

Czemu f-ma Suzuki nie sprzedaje SX4 w wersji limuzyna w Polsce?

A co to jest wersja limuzyna?
Sedan?

Data: 2010-09-27 09:12:08
Autor: Massai
Suzuki SX limuzyna
Roman Smolkowski wrote:

[...]

U nas mieszka za mało Turków...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-27 09:16:49
Autor: Marek P.
Suzuki SX limuzyna
Bo rynek sedanów jest u nas nikły w tym segmencie.

--
Marek P.

Data: 2010-09-28 13:53:29
Autor: Piotr Czyż
Suzuki SX limuzyna
Roman Smolkowski pisze:

Witam,

Czemu f-ma Suzuki nie sprzedaje SX4 w wersji limuzyna w Polsce?

Limuzyna ?:)?

Ma to coś wspólnego z prestiżem, czy jak?
SX4 fajnie wygląda, ale doczepienie do niego kufra kojarzy mi się z nadawaniem dzieciom imion typu Sandra czy Dżejson...

--
Piotr Czyż

Data: 2010-09-28 15:52:56
Autor: Qlfon
Suzuki SX limuzyna
W dniu 2010-09-28 15:53, Piotr Czyż pisze:
Roman Smolkowski pisze:

[...]

Jak do Yarisa można dołożyć kufer to czemu nie do tego?:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Suzuki SX limuzyna