Suzuki Swift czy Toyota Yaris?

Data: 2009-03-24 21:35:41
Autor: atman
Suzuki Swift czy Toyota Yaris?

Użytkownik "xXx" <news_groupsWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:0e08.00000034.49c94123newsgate.onet.pl...
Chcemy dla żony kupić samochód i zastanawiamy się nad Suzuki Swift i Toyota
Yaris. Samochód nowy. Ma służyć przez 5-7lat. Rocznie przebieg ok 20tys km.
Poproszę użytkowników tych samochód o opinie.
Czy to prawda, że Suzuki daje rok gwarancji na lakier?

   Rok, dzień po dniu uzywałem Yarisa
   i nigdy więcej. Nic, dosłownie nic mi sie
   nie podobało w tym samochodziku.

Data: 2009-03-24 21:41:14
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:35:41 +0100, atman napisał(a):

   Rok, dzień po dniu uzywałem Yarisa
   i nigdy więcej. Nic, dosłownie nic mi sie
   nie podobało w tym samochodziku.

Pod względem estetyki czy może z jakichś innych względów?
Bo wiesz, żona autora wątku może mieć nieco inne zapatrywania i może
wypadałoby nieco rozwinąć wypowiedź

T.

Data: 2009-03-25 01:23:15
Autor: xXx
> [...]

Pod względem estetyki czy może z jakichś innych względów?
Bo wiesz, żona autora wątku może mieć nieco inne zapatrywania i może

Moja żona napaliła się na Swifta. Ja jej delikatnie doradzam Yarisa bo to Toyota, itd.

Data: 2009-03-25 07:17:49
Autor: Scyzoryk
Suzuki Swift czy Toyota Yaris?

Moja żona napaliła się na Swifta. Ja jej delikatnie doradzam Yarisa bo to
Toyota, itd.

jesli to jest jedyny argument to kupujcie Swifta. nie bedzie gorszy pod wzgledem technicznym a jesli sie podoba to czemu ma wydac 40-50kzł na cos do czego nie jest przekonana.

Tylko dla tego ze to Toyota, nie warto :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-03-27 10:31:15
Autor: zkruk [Lodz]
xXx wrote:

Moja żona napaliła się na Swifta. Ja jej delikatnie doradzam Yarisa
bo to Toyota, itd.

poczytaj opinie na autocentrum - ta toyota ma już niewiele wspólnego z toyotą :(

Suzuki Swift czy Toyota Yaris?