Suzuki Swift czy Toyota Yaris?

Data: 2009-03-26 06:26:19
Autor:
Suzuki Swift czy Toyota Yaris?
xXx <news_groupsWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
Chcemy dla żony kupić samochód....

Mogę opisac tylko Swifta bo zona takim jezdzi.
Spalanie w mieście 8/100 (Poznan).
Auto bardzo sztywne, fajnie trzyma się drogi.
Widoczność do tyłu srednia. Plastiki w srodku
graja gorzej niz w poprzednim 8 letnim Matizie.
Słychać każdy uderzacy kamyczek o nadkola.
Skrzynia biegów chyba ma jakiproblem, bo wsteczny
nie chce lagodnie wchodzić i z wstecznego nie wchodzi
jedynka tylko trzeba kombinowac przez inny bieg.
(nie tylko u mnie... opisywane na forum klubu suzuki)
No ale nie jest zle... to nie jest auto za nie wiadomo ile pieniedzy. Zonie sie podoba i do tego dobrze
w nim wyglada ;)
PS. Ja tez lubie nim pojezdzic. --

Suzuki Swift czy Toyota Yaris?